QUOTE (רגייי @ 23/08/2007) כל מי שבא..
תההנוו ... :] :]
תעשוו חיים..
😊
איתה
QUOTE (--בובית--10 @ 24/08/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 24/08/2007) עפולה-אשקלון 4 שעות נסיעה+....
למי יש כוח..
יש בעפולה רכבת ?
אם כן תעלי בטוח יש ישיר
ויאללה אל תהיו כבדים!!!
נשארים לישון אצלה , חוזרים למחחרת
כה כה ככה אני החלטתי 😛
ונעשה על האש וצחוקים ..
נוווווווווו
תבוווואאוווווווווווווווווווו 😠
לא כל יום עושים מפגש ביתי
חחחח אין בעפולה רכבת מאמי
בעוד 10 שנים נקווה שיבנו..
חור בקצה הסרגל אנחנו
מבאסים..
לפחות הזמנתי...=//
כרגע אני והיא לא הכי ראות שמפגש
התקיים אצלה בבית
אז אני נוסעת אליה ביום שני
וחוזרת ביום שלישי
עוד משהוא/משהיא רוצה לבוא ?
עם כל הכבוד לעדי וההצעה שלה,זה לא אישי או משהו,ההצעה שלה נחמדה ונדיבה מאוד
אבל,אם כבר מפגש אפשר לעשות כבר בת"א,זה די מרכזי לכולם,
והרוב שיירצו לבוא יוכלו להגיע,מבחינת מיקום,שעה וכל זה..
יש הבדל בין לנסוע לאשקלון או לת"א..תסכימו איתי,הפרש די גדול
זה די רחוק להרבה אנשים,אומרים אז מה אם זה רחוק,זה רחוק זה משנה
כי שוב יש הבדל בין ת"א לאשקלון..
אבל לא משנה..תחליטו מה שתרצו..תהנו מי שנוסע..
מממ יום ראשון אני צריכה ללכת לקנות פלאפון חדש
יום שני אני צריכה לעבוד..יום שלישי עובדת לילה
יום רביעי יוצאת וביום חמישי בבוקר בים ובערב חוגגת את יום הולדתי
אוףף..
ובר..לא יודעת מה נסגר😢
מקסימום נעשה יום לבד אנחנו. ואם כן- אז בשישי. סבבה? כי אני עוברת בחמישי בלילה. ואם אנלא צכה לבוא במיוחד מוקדם, אני מעדיפה שישי😊 אם לא, חמישי..
QUOTE (Nir_1988 @ 25/08/2007) עם כל הכבוד לעדי וההצעה שלה,זה לא אישי או משהו,ההצעה שלה נחמדה ונדיבה מאוד
אבל,אם כבר מפגש אפשר לעשות כבר בת"א,זה די מרכזי לכולם,
והרוב שיירצו לבוא יוכלו להגיע,מבחינת מיקום,שעה וכל זה..
יש הבדל בין לנסוע לאשקלון או לת"א..תסכימו איתי,הפרש די גדול
זה די רחוק להרבה אנשים,אומרים אז מה אם זה רחוק,זה רחוק זה משנה
כי שוב יש הבדל בין ת"א לאשקלון..
אבל לא משנה..תחליטו מה שתרצו..תהנו מי שנוסע..
😉
QUOTE (שמאוהבת @ 25/08/2007) QUOTE (Nir_1988 @ 25/08/2007) עם כל הכבוד לעדי וההצעה שלה,זה לא אישי או משהו,ההצעה שלה נחמדה ונדיבה מאוד
אבל,אם כבר מפגש אפשר לעשות כבר בת"א,זה די מרכזי לכולם,
והרוב שיירצו לבוא יוכלו להגיע,מבחינת מיקום,שעה וכל זה..
יש הבדל בין לנסוע לאשקלון או לת"א..תסכימו איתי,הפרש די גדול
זה די רחוק להרבה אנשים,אומרים אז מה אם זה רחוק,זה רחוק זה משנה
כי שוב יש הבדל בין ת"א לאשקלון..
אבל לא משנה..תחליטו מה שתרצו..תהנו מי שנוסע..
😉
זה משהו חד פעמי לא כל יום
עושים מפגש ביתי
נכון שזה רחוק ולא הכי קרוב
אבל באמת שכל אחד והקו מחשבה שלו!!!
מי שיכול שיבוא
ואם אף אחד לא יכול
אז זה לא התקיים
אבל בכל זאת מי שרוצה מוזמן לבוא
אני נוסעת אליה בלי שום קשר
ביום שני וחוזרת שלישי 😁
זה כייף מפגש בייתי
ומעזריאלי שבכ זאת כולם מגעים לשמה
במידה ויש מפגש
אז לוקחים רכבת יש ישרה
ותוך שעה מגעים 😛
לא משנה
כל אחד באמת שיעשה מה שהכי נוח לו!!
שבווווווווווווווע טוב 😁
בובית 10 אם את באה לעדי תעדכני אותיי כי גם אניי באהה!!!
אז דברו איתי נצא כולם ביחד 😊
שניה, אז זה נקבע ליום שני סופית?
בקשה פשוט תודיעו מה נסגר סופית. כי אם נסגר משו, אני רוצה לבוא..