אני ודודה שלי ראיינו כוכב נופללללל
חח נראלי זה איזה תעלול פרסומאי או משהו..
כןן!!
אני ודודה שלי וחבר שלה נצא עוד מעט לצלם את זה
אורטלי , בעיקרון כן
תוודאי שאת נמצאת בחושך מוחלט
השיא של המטוארים היה ב-3:30
עד אז סבלנות ותנסי להסתכל טוב טוב
כי זה משהו שקורה בשניות ספורות...
חחחחחחחחחחחח טובבבבב.. 😁 🙄
אני אמתין 😯
האממ..
אמרו שכל הלילה יהיו כוכבים נופליםםםם
ואני ודודה שלי באמת ראינו
לא =/
אני וחברה שלי הלכנו כזה והסתכלנו לשמים [כמו שני סתומות] מחפשות מטואורים כאלה
ואז נטקעתי במשהו ונפלתי ועכשיו יש לי פצע ברגל וכל הגרב שלי דם [טוב כמעט כל הגרב]
וזה כואב לי
והכל בגלל המטאורים 😢
QUOTE (koka15 @ 12/08/2007) כןן!!
אני ודודה שלי וחבר שלה נצא עוד מעט לצלם את זה
זה קשה
במידה והצלחת תעלי לנו 😁
ב ה צ ל ח ה !
QUOTE (סוופרמאמי @ 13/08/2007) לא =/
אני וחברה שלי הלכנו כזה והסתכלנו לשמים [כמו שני סתומות] מחפשות מטואורים כאלה
ואז נטקעתי במשהו ונפלתי ועכשיו יש לי פצע ברגל וכל הגרב שלי דם [טוב כמעט כל הגרב]
וזה כואב לי
והכל בגלל המטאורים 😢
חחחחחחחח גדול
^^
כואב
אה זה כובים נופלים כאלה?
ראיתי כזה חשבתי זה מטוס חח
אוף לא פייר חשבתי זה מטאורים כאלה
איזה הלכתי לים לראות ושום דבר לא קרה שעתיים יושבות
ברוש איך ראית הייתי איתי