QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) עוד שעה פחוות 9 דקות צריך להיות השיא 😛
מאיפה לך?ח
ד,א מאיפה את?
כי ככה אמרו שהשיא אהיה באמצע הלילה
3:30 ולקרת זריחה 😛
ואני מבקעת הירדן 😊
על איזה מטאורים אתם מדברים? \:
רק אני לא מעודכן במה שקורה בארץ?! 😁
שתתפו אותי,
איזה מתאורים? למה? כמה? מתי? מי אמר?
היה בחדשות??
צריך להתחיל לראות חדשות 😕
חחחח לילה טוב.....
חחחחחחחחח ^^^
בוווקר טוב ((=
אסור לפרסתם אתרים אבל טל כנס
לאמ אס אן או וואלה
ותקרא שמה 😛
ואתה עוד יכול לראות אותם!!!
😁
נסעתי למקום חשוך...חוץ מערבים לא ראיתי כלום :\
אין כלום אוף אין כלום
תפוס לי הצוואר
יינעל*&^*%*^%*&*
אררר
ככככככככככככככןן ראיתיי =]
איזה יפהההההההה!!
ראיתי ראיתי!
ישבנו כמה ח'ברה..שכבנו על הרצפה והסתכלנו לשמיים חחח
וראינו..אבל באמת צריך סבלנות לזה..
אבל זה היה שווה..מגניב ביותר!! 😊
חח הייתי בדיוק 10 דקות וחזרתי
לא היה לי כוח
אז לא ראיתי כלום חחח
רציתי..
כלכך רציתי לראות את זה אבל נרדמתי 😊 😁 😁 😁
לא ראיתי בכללל 😊
השמיים היו שחורים עם עננייםם. 😕
בשעה 3:40 הייתי בחוץץץץץץ , ראיתי 5 זה דר מושלםםםםםםםםםםםםםםםם
QUOTE (karnusha_167 @ 13/08/2007) רציתי..
כלכך רציתי לראות את זה אבל נרדמתי 😊 😁 😁 😁
חחח פגונה זה בסדר אני הסתכלתי ולא ראיתי כלום..חחחח