QUOTE (סוופרמאמי @ 13/08/2007) לא =/
אני וחברה שלי הלכנו כזה והסתכלנו לשמים [כמו שני סתומות] מחפשות מטואורים כאלה
ואז נטקעתי במשהו ונפלתי ועכשיו יש לי פצע ברגל וכל הגרב שלי דם [טוב כמעט כל הגרב]
וזה כואב לי
והכל בגלל המטאורים 😢
נווו מה את בוככה, ראית כוכבבים..
אחרי שנפלת 😉 😛 חחחחחחחחחח 😂
אאני לא רוואה.. לא בדיוק חיפפשתי חחח..
אולי תככף אעלה לגג ונבדוק 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 12/08/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 13/08/2007) לא =/
אני וחברה שלי הלכנו כזה והסתכלנו לשמים [כמו שני סתומות] מחפשות מטואורים כאלה
ואז נטקעתי במשהו ונפלתי ועכשיו יש לי פצע ברגל וכל הגרב שלי דם [טוב כמעט כל הגרב]
וזה כואב לי
והכל בגלל המטאורים 😢
נווו מה את בוככה, ראית כוכבבים..
אחרי שנפלת 😉 😛 חחחחחחחחחח 😂
חחחחחחחחחחחחחחח 😛
אני לא בוכה אני מתבכיינת [אל תשאל מה ההבדל]
ויש לי פצע ענקי ברגל וזה כואב ששמים תנעל =/
QUOTE (סוופרמאמי @ 12/08/2007) לא =/
אני וחברה שלי הלכנו כזה והסתכלנו לשמים [כמו שני סתומות] מחפשות מטואורים כאלה
ואז נטקעתי במשהו ונפלתי ועכשיו יש לי פצע ברגל וכל הגרב שלי דם [טוב כמעט כל הגרב]
וזה כואב לי
והכל בגלל המטאורים 😢
אוו'ץ
תרגישי טוב
[01:33]
ראיתי ראיתי ראיתי ראיתי ...................
איזה מגניייייייייייייייייייב
אחרי שנרגעתי מההתקף שחבר שלי עשה לי
אלך לשתות
ולשהות לי מול החלון..
בתקווה לראות איזה מטאור
QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) אחרי שנרגעתי מההתקף שחבר שלי עשה לי
אלך לשתות
ולשהות לי מול החלון..
בתקווה לראות איזה מטאור
בהצלחה מתוקה ((=
לעשות חושך מוחלט
ולהתמקד 😁
לבקש משאלות, אל תשכחו. 😊
ואני מקווה לראות.
בובית
אני לא יכולה חושך מוחלט אני בסלון והאור בסלון דלוק ואני מסתכלת החוצה חח
חוץ מאור של מכוניות וקולות של צרצרים אין כלום
אה יש גם את הפנסים שעל הגגות של הבתים ממול
אני ראיתימרחוק דברים קטנים זוהרים כזה מנצנצים ונעלמים
אבל זה סתם אני ראיתי כי הסתנוורתי מהאורות של המכוניות שעברו חח
חחחחחחחחחחח
אז תכבי את האור בסלון לכמה דקות
שבי ותסתכלי
אני הלכתי להשקיף שוב 😛
QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) חחחחחחחחחחח
אז תכבי את האור בסלון לכמה דקות
שבי ותסתכלי
אני הלכתי להשקיף שוב 😛
אבל אני מפחדת מהחושך 😕
QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) חחחחחחחחחחח
אז תכבי את האור בסלון לכמה דקות
שבי ותסתכלי
אני הלכתי להשקיף שוב 😛
אבל אני מפחדת מהחושך 😕
הייתי באה להחזיק לך את היד אבל אני הולכת לישון
תבקשי מחבר שלך שיבוא
קצת מוזר לי לבקש
אבל אם מישהי ראתה יותר מאחד
תבקשו בשבילי משאלה...😊
שבע"ה יהיו לי הרבה ילדים ואם אני יוכל להשתיל רחם בעתיד שאני יעבור את הניתוח בהצלחה.
תודה.
QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) חחחחחחחחחחח
אז תכבי את האור בסלון לכמה דקות
שבי ותסתכלי
אני הלכתי להשקיף שוב 😛
אבל אני מפחדת מהחושך 😕
הייתי באה להחזיק לך את היד אבל אני הולכת לישון
תבקשי מחבר שלך שיבוא
חח הוא במרפסת שלו רואה
הוא גר שעה נסיעה ממני ואין לו אוטו איזה יבוא חח
רק היום ב5 הוא הלך ממני חח
QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) קצת מוזר לי לבקש
אבל אם מישהי ראתה יותר מאחד
תבקשו בשבילי משאלה...😊
שבע"ה יהיו לי הרבה ילדים ואם אני יוכל להשתיל רחם בעתיד שאני יעבור את הניתוח בהצלחה.
תודה.
מבטיחהההההההההההההההההההההההההההה מבטיחה
באמת
(אבל תמיד אין לי מזל בדברים האלההה חח בטח אני לא אראה אפילו ציפור)