אני גם לא ראיתי כלום..אני אצא לגג שוב פעם..אוליי ניראה משהוו
QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) חחחחחחחחחחח
אז תכבי את האור בסלון לכמה דקות
שבי ותסתכלי
אני הלכתי להשקיף שוב 😛
אבל אני מפחדת מהחושך 😕
הייתי באה להחזיק לך את היד אבל אני הולכת לישון
תבקשי מחבר שלך שיבוא
חח הוא במרפסת שלו רואה
הוא גר שעה נסיעה ממני ואין לו אוטו איזה יבוא חח
רק היום ב5 הוא הלך ממני חח
האאא חבל שהוא לא נשאר הייתם צופים יחד בכוכבים
זה הכי רומנטי
הייתם מוציאים שקש"ים לגינה 😁
QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) קצת מוזר לי לבקש
אבל אם מישהי ראתה יותר מאחד
תבקשו בשבילי משאלה...😊
שבע"ה יהיו לי הרבה ילדים ואם אני יוכל להשתיל רחם בעתיד שאני יעבור את הניתוח בהצלחה.
תודה.
מבטיחהההההההההההההההההההההההההההה מבטיחה
באמת
(אבל תמיד אין לי מזל בדברים האלההה חח בטח אני לא אראה אפילו ציפור)
תודה עדי מאמי.
QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) חחחחחחחחחחח
אז תכבי את האור בסלון לכמה דקות
שבי ותסתכלי
אני הלכתי להשקיף שוב 😛
אבל אני מפחדת מהחושך 😕
הייתי באה להחזיק לך את היד אבל אני הולכת לישון
תבקשי מחבר שלך שיבוא
חח הוא במרפסת שלו רואה
הוא גר שעה נסיעה ממני ואין לו אוטו איזה יבוא חח
רק היום ב5 הוא הלך ממני חח
האאא חבל שהוא לא נשאר הייתם צופים יחד בכוכבים
זה הכי רומנטי
הייתם מוציאים שקש"ים לגינה 😁
חח כן אה..אבל הוא היה חייב לחזור הביתה..:\
QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) חחחחחחחחחחח
אז תכבי את האור בסלון לכמה דקות
שבי ותסתכלי
אני הלכתי להשקיף שוב 😛
אבל אני מפחדת מהחושך 😕
הייתי באה להחזיק לך את היד אבל אני הולכת לישון
תבקשי מחבר שלך שיבוא
חח הוא במרפסת שלו רואה
הוא גר שעה נסיעה ממני ואין לו אוטו איזה יבוא חח
רק היום ב5 הוא הלך ממני חח
האאא חבל שהוא לא נשאר הייתם צופים יחד בכוכבים
זה הכי רומנטי
הייתם מוציאים שקש"ים לגינה 😁
חח כן אה..אבל הוא היה חייב לחזור הביתה..:\
טוב.
לפחות הוא בא
חבר שלי לא יכול להסתכל על הכוכבים בכלל
כי הוא עכשיו במיאמי
ועוד אין כוכבים :/
ערב
אני מתגעגעתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת 😢 😢
מיאמי.
איזה כייף לוווו
נדבר על זה אחורי זה חח פה זה מטאורים מורני תבוא לקרוא לסדר עוד מעט חח
QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) מיאמי.
איזה כייף לוווו
נדבר על זה אחורי זה חח פה זה מטאורים מורני תבוא לקרוא לסדר עוד מעט חח
כיף לו.
וגם עצוב
קשה לנו..
אוקי אוקי
רק שלא תבוא המפקדת
🙄
QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) מיאמי.
איזה כייף לוווו
נדבר על זה אחורי זה חח פה זה מטאורים מורני תבוא לקרוא לסדר עוד מעט חח
כיף לו.
וגם עצוב
קשה לנו..
אוקי אוקי
רק שלא תבוא המפקדת
🙄
חח תתגברי על זה..תהיי חזקה חח
טוב עכשיו שששששש
-----------------------------
נו אז מה עם המטאורים?חחח
חח לא לא הרבה ראו פה בפורום וגם יש תמונות באתר של אמ אס אנ...
עוד שעה פחוות 9 דקות צריך להיות השיא 😛
טוב. 😨
כנראה שלא אזכה לראות זאת, 😊
כי אני חייבת ללכת לישון 😮
יש לי כאב ראש מעייפות 😮
ועוד 4 וחצי שעות אני קמה 😮
להתארגן 😂
ולשיעור נהיגה 😁
שיייייייייייייט 🙄
לא טוב. 😁
לילה טוב בובות
ובהצלחחחחה!
מקווה שתראוו 🙄
תבקשו בשבילי אושר.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😊
אהבה לכולנו לילה מושלם
QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) עוד שעה פחוות 9 דקות צריך להיות השיא 😛
מאיפה לך?ח
ד,א מאיפה את?
QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) טוב. 😨
כנראה שלא אזכה לראות זאת, 😊
כי אני חייבת ללכת לישון 😮
יש לי כאב ראש מעייפות 😮
ועוד 4 וחצי שעות אני קמה 😮
להתארגן 😂
ולשיעור נהיגה 😁
שיייייייייייייט 🙄
לא טוב. 😁
לילה טוב בובות
ובהצלחחחחה!
מקווה שתראוו 🙄
תבקשו בשבילי אושר.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😊
אהבה לכולנו לילה מושלם
שיעור נהיגה בבוק ואת פה עוד?
קיששש מהר למיטה חח
לילה טובבב
ראייתייי...ראיתתתתי מללללללא