מאמי שלי ממש עצוב לי לשמוע..
אבל את תראי הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר
תיהיי שם בשבילו תיהיי חזקה!
את חזקה ואני לא יתן לך ליפול תמיד כאן למענך
עד הסוף!
אוהבת לנצח
בעע ואם כבר..לא רוצה לבאס או משו..אבל לא רוצה לפתוח הודעה חדשה..
למרות שזה ממש ממש לא אותו הדבר..
אחי בבית חולים:'(
אני מתגעגעת אליו רצחחחח
נהיה לו זיהום בעיניים וזה כמעט גרם לו לעיוורון..אוףףףףףף
ועוד יום ראשון אני בבית חולים:'(
QUOTE (נאפי @ 27/06/2007) קרנו'ששששש אהובהההההה שלייייייייי מי אוהבת אותךךך
יותר ממני אה!?!? תודה על הכל מלאכית את נשמהה טובהה
באמת תודה מאמי אוהבת אותך שימחת וריגשת אותי עם התגובה
אני מקווה שכל מי שעבר קשיים במשפחה אצלך כבר אחרי
זה ושהכל בסדר וגם אם לא הכל יסתדר אני מבטיחה לך
אוהבת אותך תהיי חזקה ואם את צריכה משהו אני פה תמידדד
מואההההההההההההההההההה
^^ אוהבת את שתיכן נסיכותתת מואהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מי שמדברת על מלאכיות נשמות
מאמי תודה לך נשמה
את תראי שיהיה בסדר
כי את מקסימה ומגיע לך את הכי טוב מאמי
בע"ה יהיה טוב
וגם אני תמיד פה בשבילך-אל תשכחי!
אוהבת אותךךךךך מלא
מווווואה
ושולחת לך חיבוק גדווול
עדי מקווה שאח שלך יהיה בסדר
תהי חזקה מאמי בשביל עצמך ובשבילו והמשפחה
זה רק יחזק אותו
בע"ה הוא יחלים
מווואה 3>
ברו'ש אני לא מחוברת לאף אחד מהם וגם לא הייתי
אתמול בגלל זה לא עניתי ותודה רבה מאמי אוהבת אותך המוןן
ליפזו'ש אהובה שלי יש על מה אחות קטנה ומקסימה
אוהבת אותך מאוד היום יותר טוב
יש גם שיפור ויהיה בסדר 😉
חופיתו'ש תודה רבה מאמי שלי אוהבת המון מואההה!
עדידו'ש את חייבת להיות חזקה ולהגיד תודה לאל שזה זה
ולא משהו יותר גרוע ותודה שהוא לא נפגע מזה קשה
הוא יבריא וירגיש טוב הכל יהיה בסדר אוהבת המון מאמי
קרנו'ש תודהה מלאכיתתת שלייי אין כמוך בובה אוהבת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני,
איך את והוא מרגישים עכשיו?
אני מקווה ששתיכם יותר טוב =]
הכל יהיה בסדר בובה שלי !!
הוא יעבור את זה, ויהיה בריא בעזרת השם! 😊
תהיי חזקה מאמי [:
אוהבת המוווווון 3>
מואהההה..
אפשר ת'אייסי שלך..? P:
^^ איזוו חמודהה תודה רבה מאמי אנחנו יותר טוב
בעזרת השם ישחררו אותו בקרובב אוהבת המוןןןןןן מקסימה שלי
ובטחח הנה 304589929
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*