מורני נסיכהההה אני מקווה שהכול באמת יהיה טוב ואני בטוחה שזה יסתדרר ומחזיקה אצבעות בשבילך.. באמת.. ותנסי להתעודד .. אני מאחלת לו את ההחלמה הכי מהירה שיש שאלוהים ישמור עליו... 😢
קבל חיבוק ענק ענק ענק מכול הלב והנשמהה
אוהבת אותך!
מורניייייי שלי!!!!!!!!!!
אני שמחה שאת יודעת שיהיה טוב :]
ואני אוהבת אותךךךךך , זה יסתדר בעזרת השם !
אוהבתתתתתתתתתתתתתת שוב ..
הכי הכי הכי 3>
מוווואההההההההההההההה !!!
-חיבוקי-
ליאורו'שש את פשוט אורר עשו נכון שקראו לך ככה
את מביאה אור באמת לחיים של אחרים אני אוהבת
אותך מאודד ומודה לך מכל הלב על התגובה המדהימה הזאת
שריגשה אותי וגרמה לי להזיל דמעות של אושר והתרגשות
אוהבת אותך מאוד באמת תודה על הכל מלאכיתת מואההההההההה
אלינו'שש תודה רבה נסיכה את ממש מתוקהה מואהה תודה
רבה מאמי אוהבת אותך
אורו'שש תודה רבה מאמי אוהבת המון מואהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנוש זאת פעם ראשונה שאני קוראת פריקה שלך
וזאת פריקה ממש כואבת וקשה יותר מכל דבר
אני כל כך מבינה אותך ומזדהה עם הכאב שלך את לא יודעת כמה😢
זה לא היה אחד ההורים שלי אבל זה היה בן משפחה ,ולא אחד, ואני מבינה אותך לצערי
אני ממש גאה בך שאת חזקה,חושבת חיובי, ולא מוותרת אף פעם
וזה טוב שאת באה בגישה החיובית של -יהיה בסדר,אני רק צריכה להישאר חזקה-
כי ככה זה הולך
אז תהי שם בשביל אבא שלך, ובשביל כל המשפחה שלך
תעזרי לו, תטפלי בו ותראי לו את כל האהבה שלך אליו
וזה יתן לו כוח, המון כוח להתחזק ולהבריא
רואים כמה שאת אוהבת אותו ומעריכה אותו וזה טוב
אני אוהבת לראות את כל ההערכה לאבא שלך כל פעם בהודעות שלך וגם בהודעה הזו
מאמי תהיי חזקה ואני שולחת לך חיבוק ענקייי
ובקשר לההוא שלא נפגשת איתו
אני חושבת שהכל לטובה , -כל עקבה לטובה-
אם לא היום פעם הבאה
כי זה חייב לקרות מתישהו , לא?
בהצלחה ומקווה שיסתדר
אוהבת אותך
יהיה טוב בעזרת השם
ואת תמיד יכולה לפנות אלי באיסקיו לכל דבר
את אצלי ברשימה , ולכל מקרה שאין לך אותי 218048290
QUOTE (galush123 @ 26/06/2007) דבר ראשון מורני
אני שולחת לך טריליארד חיבוקים נשיקות
אני יודעת כמה זה קשה לראות בן אדם שאתה אוהב
סובל כל כך, אבל מורני זה אבא שלך,הוא גיבור
הוא חזק, והוא יעבור את זה, הוא יתחזק ויחזור להיות כמו שהוא
והוא לא ישבר, ואת לא תשברי, וכמה ימים יעברו וטפו טפו טפו והוא יחזור הביתה
ואת אהובה שלי, את חייבת להיות חזקה בשבילו, את תחזיקי מעמד
בדיוק כמו שהוא, והכל יעבור
צריך לזכור תמיד שאלוהים מציב לנו מכשולים כדי לחזק אותנו
קחי את זה בתור מכשול ותתגברי על זה ותהיי הכי חזקה שאת יכולה להיות
תהיי חזקה בשביל עצמך,בשביל אחיך,בשביל אמא שלך
והכי חשוב בשבילו, כל חיוך שלך יעשה לו את היום,
תני לו את החיוכים האלו שרק את יודעת לתת
והוא יעבור את זה בעזרת השם והכל יסתדר
ואני מבטיחה לך אהובה, שהכל יהיה בסדר
ובינתיים את יודעת שאני פה לכל דבר,ואני איתך בה-כ-ל
להקשיב,לתמוך,לתת עזרה, ולפעמים זה לתת חיבוק
אני אוהבת אותך יפה שלי
3>
ותמיד פה בשבילך..
עריכה:
ובקשר לזה שלא נפגשת איתו,
זה באמת שלא נורא
יהיו עוד כל כך הרבה הזדמנויות
שפעם אחת זעירה זה לא עקרוני באמת
אני בטוחה שהוא מבין,
יהיו עוד כל כך הרבה פעמים
שאין אפילו מה לדאוג
--איתה--
מורני אני אוהבת אותך המון המון!!!
ואת תראי שהכל הסתדר
מואהה
מורן שאת יכולה תתחברי לאיסי !!!
קרנו'ששששש אהובהההההה שלייייייייי מי אוהבת אותךךך
יותר ממני אה!?!? תודה על הכל מלאכית את נשמהה טובהה
באמת תודה מאמי אוהבת אותך שימחת וריגשת אותי עם התגובה
אני מקווה שכל מי שעבר קשיים במשפחה אצלך כבר אחרי
זה ושהכל בסדר וגם אם לא הכל יסתדר אני מבטיחה לך
אוהבת אותך תהיי חזקה ואם את צריכה משהו אני פה תמידדד
מואההההההההההההההההההה
^^ אוהבת את שתיכן נסיכותתת מואהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווואייייי מאמממייי שליייי קראתי ומשום מההה נהיה לי צמרמורת בכל הגוףף!!
תזכרי שפה כולנו אוהבים אותך הכי הרבה בעולםםםםםםםםםםם!!!!!!!
יהיה בבבבבסדרררר!!אל תדאגגגייייי
את חזקה ואני יודעת את זהה..!!כל מה שאת צריכה..אני פה בשבילךךך בהכללל.!!
כמו שאת היית בשביליי..אני אוהבת אותךך..!
מאמי שלי
יאוו כמה שזה עצוב לראות אותך העצובה פה
אל תדאגי יפה שלי אני מבטיחה לך שהכול יהיה בסדר
את חזקה ורואים את זה
וזה הכי חשוב
תראי לו גם שאת חזקה
שידע שאתם פה בשבילו כל המשפחה
ומאמינים שהכול יעבור
אני אוהבת אותך המון המווון
ואני תמיד כאן בשבילך אם את צריכה כל דברררררר
מבטיחה שיהיה בסדרררררר
אוהבתתת אותתתתתתך
ושולחת מיליייייייון של חיבוקייםםםםםםםםםםםם
נאפי שלנו!?
מקווה שקמת לבוקר חדש
ומלא אנרגיות
ולא משנה מה קורה,הכול לטובה!.(=
אני בטוחה שתראי אותו
רק חכי קצת בסבלונות
לא הכל בא מהר מיידי
אני אחזיק לך אצבעות!
ותיהי חזקה
אוהבת אותך 3>
מאמי אני מקווה שיהיה רק טוב ..
אני מאחלת רק בריאות..
אל תשברי אני שולחת לך חיבוקקק ענקי ומואהה גדולה 😘
עדידו'ש את לא יודעת כמה עשה לי טוב
לראות את התגובה ממך! תודה רבה מתוקה
אוהבת אותך מאודד ויהיה בסדר אני בטוחה😊
לירונו'ש ילדהמשומשו באמת אמרתי לך שהכינוי
הזה הכי מתאים לך בעולם! תודה נסיכה שלי אוהבת
אותך הוא יודע שאני חזקה ושאני איתו לאורך כל הדרך
יהיה טוב בעזרת השם😊
רגינו'ש תודה נשמה שלי אוהבת אותך מאודד
היום אני עם מצב רוח הרבה יותר טוב תודה רבה מתוקה
מאי תודה רבה מתוקהה אוהבת המוןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח חמודה בשבילך הכל מאממיי..!!!
נאפיייייייי שליי
אני מקווה שעכשיו כבר הרבה יותר טוב
שלחתי לך הודעות באייסי אבל את לא מחוברת ..
וגם למסנ
אווהבת אותך מלא מלא מלאאאאאא
QUOTE (נאפי @ 26/06/2007) ליפזו'ש אין עוד אחות קטנה מקסימה כמוך
אוהבת אותך ואני מאוד מעריכה את כל האהבה
שלך והתמיכה אוהבת אותך מאוד מקסימה שלי
אל תשתני בחייםם את הכי מדהימה שישש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שליי?
מקווה שאת יותר טוב קמת הרי ליום חדש עם חיוך?כן? 😛
ואחות גדולה שלי?
אין על מה אני תמיד פה בשביל דיבור חיוך כול דבר 😉
ותהיי רגועה כי אני לא אשתנה 😊
ותודה מאמי 😁
אוהבת אותך הרבה הרבה מדהימה שלי 😊