פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש ע-צ-ו-ב ליי:( סתם פריקה אתם לא חייבים לה...

ע-צ-ו-ב ליי:( סתם פריקה אתם לא חייבים להתייחס

✍️ נאפי 📅 26/06/2007 13:56 👁️ 741 צפיות 💬 51 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 4
לפני שאני בכלל כותבת משהו רק רציתי
להגיד שהכל יהיה טוב... זה יסתדר
הבעיה שקשה לי עכשיו 😢 אבל זה יעבור
אני לא אשבר יהיה בסדרר


שוב אחרי שהכל היה בסדר יש החמרה,
שוב הפצע נפתח, כואב לו והוא סובל.
עכשיו הוא עם דלקת ריאות בנוסף
והמצב גרוע. אלוהים תתן לו כוח ובריאות
אני מתחננת אלייך שתתן לו להישאר חזק ולא להתייאש.
כמה שהבנאדם הזה עבר אף אחד לא יודע!!
אני גאה בו ומעריצה אותו על כל מה שהוא עבר
ועל כל מה שהוא סבל.
הוא הגיבור שלי והבנאדם שאני הכי אוהבת בעולם,
הלב שלי נקרע כשאני רואה אותו ככה סובל.
כבר מארבע לפנות בוקר הייתי איתו במיון בבית חולים
ורק עכשיו חזרתי הביתה😢 אני מקווה שהוא ירגיש טוב
אלוהים אני מתפללת אלייך תעשה שהוא יבריא
דיי כבר כמה בנאדם יכול לסבול?!
אני יודעת שצריך להיות חזקים אבל כמה?!
ואני חזקה אני לא אפול ולא אוותר
הוא יצא מהכלללללל הכלללל הכללללל
רק תעזור לנו אלוהים בבקשההה 😢
אבא... אתה לא ידוע כמה אני אוהבתת אותךךך
אתה הדבר הכי יקר וחשוב לי בעולםם
תמשיך להיות ככה חזק וגיבור!!!!!!!


היה לי יום נוראא יום עצוב זוועתי
בנוסף אני לא אראה אותו היום(מי שיודע על מי מדובר מבין)
אלוהים בבקשה תתן לי כוח!!!!!


😢 😢 😢 אני צריכה חיבוקק😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שלי אל תדאגי הכל יהיה בסדר
הוא חזקק... הוא לא יוותר
אני בטוחה
יש לו משפחה שאוהבת אותו
ובת כל כך מקסימה אני בטוחהה שהוא יבריא מהר
ואם את צריכה משהו.. כל דבר אפילו הכי קטן דברי איתי
277408298


ובקשר להוא שלא נפגשת איתו אז אני לא ממש יודעת מי זה אבל לא נורא
פעם אחרת תפגשו


דרך אגב פעם ראשונה אני רואה פריקה שלך באשכול נפרד...
דבר ראשון מורני
אני שולחת לך טריליארד חיבוקים נשיקות
אני יודעת כמה זה קשה לראות בן אדם שאתה אוהב
סובל כל כך, אבל מורני זה אבא שלך,הוא גיבור
הוא חזק, והוא יעבור את זה, הוא יתחזק ויחזור להיות כמו שהוא
והוא לא ישבר, ואת לא תשברי, וכמה ימים יעברו וטפו טפו טפו והוא יחזור הביתה
ואת אהובה שלי, את חייבת להיות חזקה בשבילו, את תחזיקי מעמד
בדיוק כמו שהוא, והכל יעבור
צריך לזכור תמיד שאלוהים מציב לנו מכשולים כדי לחזק אותנו
קחי את זה בתור מכשול ותתגברי על זה ותהיי הכי חזקה שאת יכולה להיות
תהיי חזקה בשביל עצמך,בשביל אחיך,בשביל אמא שלך
והכי חשוב בשבילו, כל חיוך שלך יעשה לו את היום,
תני לו את החיוכים האלו שרק את יודעת לתת
והוא יעבור את זה בעזרת השם והכל יסתדר
ואני מבטיחה לך אהובה, שהכל יהיה בסדר
ובינתיים את יודעת שאני פה לכל דבר,ואני איתך בה-כ-ל
להקשיב,לתמוך,לתת עזרה, ולפעמים זה לתת חיבוק
אני אוהבת אותך יפה שלי
3>
ותמיד פה בשבילך..


עריכה:
ובקשר לזה שלא נפגשת איתו,
זה באמת שלא נורא
יהיו עוד כל כך הרבה הזדמנויות
שפעם אחת זעירה זה לא עקרוני באמת
אני בטוחה שהוא מבין,
יהיו עוד כל כך הרבה פעמים
שאין אפילו מה לדאוג
מאמיייייי יואו מזה לא להתיחס מה את נורמלית?!
איך שראיתי אשכול עצוב שלך הייתי חייבת להיכנס.
את תמיד מעודדת את כולם כל הזמן ודואגת, זה חייב להיות משהו חשוב..

כמו שאמרת מאמי הכל יהיה בסדר בע"ה.
את יודעת, אנחנו קובעים את מה שיקרה בחיינו עפ"י המחשבות שלנו,
ואם תחשבי שיהיה מצויין אז ככה יהיה.
ואם תחשבי שיהיה חרא, אז יהיה חרא.
אמונה המגשימה את עצמה.


מורנוש וזה מצויין שאת שומרת על הרוח החיובית שלך כמו תמיד מאמי!
זה בסדר מאמי מותר להישבר וליפול לפעמים זה חלק בלתי נפרד מהחיים.
אני בטוחה שהכל יסתדר עם אבא שלך את תיראי, הוא חזק והוא יעבור את זה כמו גדול!
במהלך חייו של האדם ה' מציב לנו מכשולים, אבל המכשולים האלה מחשלים אותך,
את לומדת וגדלה מתוכם.
את חזקה מאמי אני אוהבת אותך המווון ותמיד איתך!!
אני בטוחה שהכל יהיה מצויין עם אבא שלך את תיראי מאמי רק בבקשה אל תההי עצוובה ...



תמונה



*חיבוווווווווווקענק*
אה ונזכרתי, מיותר לציין שאני תמיד פה במסן ובאייסי בשבילך מאמי.
מתי שרק תירצי!! 3>
יאוווווווווו!?
המלאך של הפורום עצוב!?..
המלאך ששומר עלינו!?
המלאך שתמיד לצידנו!?
מה קרה נשמתי!?
אין מצב שילדה מדהימה כמוך תיהיה עצובה! בחיים לא!
ומתוקה הכול יעבור זאת תקופה,את תראי
שהכול יסתדר
הכול מלמעלה נשמה שלי!
הכול לטובה

ואם לא ראית אותו היום
אז זה לטובה
את תראי אותו אני בטוחה,
נכון יש מכשולים בדרך,
יש כשלונות
אבל כל דבר עוברים

את תראי את תתגברי על הכול!
אני מבטיחה לך

רק תבקשי מלמעלה תמיכה ועזרה
זה יבוא אלייך,
תיהי בטוחה!

וממאמי שלי?
לא משנה מה הכול לטובה,
כל מה שקורה איתך,זה תקופה שתעבור
את תראי,הכול הסתדר מתוקתי

ועכשיווווווווווווווווווווווו :

ח-י-ב-ו-ק-ק-ק-ק-ק
QUOTE (NoFOosH @ 26/06/2007) מאמיייייי יואו מזה לא להתיחס מה את נורמלית?!
איך שראיתי אשכול עצוב שלך הייתי חייבת להיכנס.
את תמיד מעודדת את כולם כל הזמן ודואגת, זה חייב להיות משהו חשוב..

כמו שאמרת מאמי הכל יהיה בסדר בע"ה.
את יודעת, אנחנו קובעים את מה שיקרה בחיינו עפ"י המחשבות שלנו,
ואם תחשבי שיהיה מצויין אז ככה יהיה.
ואם תחשבי שיהיה חרא, אז יהיה חרא.
אמונה המגשימה את עצמה.


מורנוש וזה מצויין שאת שומרת על הרוח החיובית שלך כמו תמיד מאמי!
זה בסדר מאמי מותר להישבר וליפול לפעמים זה חלק בלתי נפרד מהחיים.
אני בטוחה שהכל יסתדר עם אבא שלך את תיראי, הוא חזק והוא יעבור את זה כמו גדול!
במהלך חייו של האדם ה' מציב לנו מכשולים, אבל המכשולים האלה מחשלים אותך,
את לומדת וגדלה מתוכם.
את חזקה מאמי אני אוהבת אותך המווון ותמיד איתך!!
אני בטוחה שהכל יהיה מצויין עם אבא שלך את תיראי מאמי רק בבקשה אל תההי עצוובה ...



תמונה



*חיבוווווווווווקענק*

עםם נופרר
מורני הלוואי הייתי קרובה אלייך
הייתי נותנת לך חיבוק כלכך ענקי
יהיה פסדר יפה שלי
אוהבת אותך כלכך
דברי איתי באייסי
מורני ,
את תמיד עוזרת לכולם פה ואת עוד אומרת 'אתם לא חייבים להתייחס' ?!
תאמיני לי שכל אחד ואחד פה רוצה לעזור לך עכשיו שאת מרגישה עצובה :[
תאמת אני לא מכירה אותך כ'כ הרבה , אבל ממה שהספקתי לראות פה , את פשוט מקסימה , מיוחדת !
אני שמחה שאת אופטימית , שאת הולכת בגישה חיובית.
את תיראי שאבא שלך בעזרת ה' יצא מיזה , שהכל יחזור להיות כמו לפני .
שניכם חזקים , ואם קצת אמונה מאמי הכל יהיה בסדר. מבטיחה לך [:

ובקשר לילד את עוד תיראי אותו בובי אם לא היום אז מחר P;

חיבוווווק ענקי 3>
נאפיי-- החברה הכי טובה החדשה שלי..
דיי, לא מגיעה לך להיות כ"כ עצובה!!
אני כ"כ מקווה שיהיה טוב..
באמת!!
אין לי מושג איך לעודד, אבל אני מוסרת חיבוק ענקיי מפה..
וגם המון נשיקות!!
ואם את רוצה- דברי איתי במסן!
אוהבת מלאאאאא..
בר_המלכה ברו'ששש מקסימה שלי תודה על הכללל אוהבת אותך
כה זאת הפעם הראשונה שממש הייתי חייבת לפרוק ולהוציא
תודה על הכל והוא יהיה חזק וגם אנחנו, עברנו כל כך הרבה
וזה לא ישבור אותנו יהיה בסדר


galush123 גלו'שש שליי אין בנאדם שאוהב ומעריך אותך יותר ממני
תודה על הכל אהובה שלי את מקסימהה תודה שאת תמיד פה בשבילי
בטוב וברע ותודה על כל התמיכה שלך! אני שולחת לך חיבוק ענקי
אני בטוחה שיהיה בסדר וכה זה עוד מכשול שנעבור אותו והכל יסתדר
אני בטוחה!!! כמה זמן שלא יקח אנחנו נצא מזה מהרר ויהיה בסדר
ולגבי ההוא שלא ניפגשו כה בעזרת השם יהיו עוד הזדמנויות
תודהה אהובהה שליי את נדירההההההההההההההה!


NoFOosH נופרו'ש את פשוט ילדה נדירה אני אוהבת אותך
תודה על הכלל מאמיי אוהבת אותך ומעריכה את זה מאודדדדדד
אנחנו נעבור את זה והכל יהיה טוב תמיד אני חושבת שיהיה מצויין
ויהיה בסדר והבסדר הזה יגיע. יש עליות וירידות בחיים
אבל אנחנו נתגבר על כל ירידה ונעבור את זה. הוא הבטיח לי להיות חזק
הרבה פעמים והוא הגשים ומילא את ההבטחה ועכשיו אחרי כל מה שהוא עבר
הוא יעבור גם את זה ולא יישבר הכל יהיה טובב אני בטוחהה אוהבת
אותך באמת תודהה עלל הכללל הכלל


רגייי רגינו'שש נסיכה שלי תודהה רבהה מתוקהה תודה על כל החום
והאהבה שלך ועל התמיכה אוהבת אותך מאודדד
התגובה שלך ממש שימחה אותי שלך ושל כולםם תודהה
הוא יעבור את זה כמו גדול אני בטוחה שיהיה טוב😊 ולגבי מי שלא
ראיתי היום בעזרת השם יהיו עוד הזדמנויות! ואני תמיד מתפללת
לאלוהים שיהיה טוב והלוואי שהוא יעזור לנו אוהבת אותך ושוב תודהה


koka15 ברו'שש תודה רבה מאמיי שליי אוהבת אותך מאוד
והתגעגעתי אלייך שולחת חיבוק ענקי חזרהה מואההה


שני-מימון שנינו'שש התגובה שלך עשתה לי ממש טוב בלב
הצלחת לרגש אותיי תודה רבה על הכלל מתוקה
הוא יהיה בסדר וכולנו עם מחשבה חיובית אחרי מה שעברנו בחיים
קשה שלא והכל יסתדר אוהבת אותך מאוד מאמיי תודה רבההה😊


lovey_love חחחח ברו'ש שרוטה שלי הצלחת להצחיק אותי
את מלאכיתתת תודה מאמיי תודה רבהה יהיה טוב ועודדת אותי
מאודד עם התגובה אוהבת אותך!!


מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורניי באמתת מה זאת הפסימיות הזאתת!?
את תמיד אומרת לכולם להיות חזקים ומעודדת ואת נשברתת!?
הכל יהיה בסדרר אל תדאגיי הוא יצא מזה בשלום..
שתיהיה לו החלמה מהירה...אני בטוחה שאת תתני לו את כל האהבה שיש לך
מה שאת צריכה אותי אני כאןן...
אוהבת =]
את פשוט לא מבינה כמה אני מבינה אותך ...
באמת שאין לך מוווושג .
עכשיו אני מבינה שהיחס שלנו לאבא
הוא אותו יחס כמעט ..
עכשיו אני מבינה למה את כ"כ אובססיבית כלפיו ,
כמוני כמעט \:

יהיה טוב מאמי
מורני!?
אלוהים מציב בפנינו מכשולים
במיוחד אם רוצים משו ומבקשים ממנו
הוא לא נותן ישר הכול על מגש
הוא נותן לך לעבור שלבים מסוימים

ואז את תראי את תעברי הכול כמו גדולה!
וברור שהיו עוד הזדמנויות!
ואם לא ראית אותו היום,זה בטוח לטובה!..
רק לא יודעים את הסיבה!..

אוהבת אותך מתוקה שלי!!!!!!!!..
מואהה 3>
מורני שלי מדהיייייייייימה שלי
מוזר לי לראות מלאך עצוב .
אני יודעת כמה זה קשה לראות בן אדם
שאת כל כך אוהבת והוא כל כך חשוב לך
סובל . [מנסיון אישי]
אבל הבן אדם שסובל צריך אותך לידו
אסור לך להישבר !! אסור לך !!
הבן אדם שסובל לא רוצה לראות את
האחרים סביבו נשברים ההפך
לראות אותך מחייכים , מקווים עם גישה חיובית .
אחרת הוא מרגיש רע בגלל "זה בגללי". עברתי את זה ואני יודעת מהזה לצערי 😢
זה שאת בגישה חיובית זה כבר טוב !
מאמי יהיה טוב עם עזרה מלמעלה .
הוא חזק !! והוא יעבור את זה בעזרת השם .
אני שולחת לך מפה מלאמלאמלאמלא
נשיקות וחיבוקים חמים ואוהבים .
אני לא אוהבת לראות מלאכים עצובים 3>
גישה חיובית - יהיה טוב .

בקשר לזה שהיית צריכה לפגוש .
אל תתני לזה חשיבות , אני בטוחה [!!] שיהיו עוד ימים שתפגשו .
כל מה שקורה לטובה .

אוהבת אותך הכי שיש מלאכיתתתתתתתת 3> 3>
נשמהה שליי !
את לא נורמלית?!
שלא נתייחס?! את הרי תמיד פה בשבילנו ותמיד מעודדת אותנו !!
אזזזז שששש נסיכה !

בקשר לאבא..
מאמי אל תדאגי אני בטוחה שהוא ייצא מזה כמו גדול !
תראי איזה מלאך יש לו?! את !!
הואא חזק, הוא יילחם והוא יחזור בע"ה לבית בריא ושלם !
וחזק יותר ממה שהוא היה קודם !
אל תשברי, תהייי חזקה !
ותזכרייי שתמיד תמידדדד אני פה בשבילך !
ורק בשבילך !!!

עכשיו בקשר להוא שלא תראי..
אני לא יודעת על מה מדובר.
אבל אל תתני לזה לבאס אותך !!
כי את תראי אותוו, אם לא היום אז מחר !!

תני לי איזה חיוך?!
אוהבת אותךך מאוד מאוד !!

ושולחת לךך מכאן חיבוקיייייייייי הכי ענקיי שיש !!
מואההההה3>>

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך