פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש ע-צ-ו-ב ליי:( סתם פריקה אתם לא חייבים לה...

ע-צ-ו-ב ליי:( סתם פריקה אתם לא חייבים להתייחס

✍️ נאפי 📅 26/06/2007 13:56 👁️ 740 צפיות 💬 51 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 4
היה לי חיוך כזההה ענק על הפנים,
ואז עוד מהקריאה של הכותרת הוא יירד...
הבנתי שלא טוב לך, שלא טוב לזו שתמיד מעודדת אותי ומרימה אותי, כשאני נופל.
אני לא יכול להסביר לך איך נצבט לי הלב לשמוע שרע לך,
לשמוע ששוב אבא שלך חולה, שכמה שהוא חזק, ככה החיים מתאכזרים אליו.
אני לא יודע בדיוק מה להגיד..
אני פשוט מצטרף לכולם ומאחל החלמה מהירה,
ואת צריכה להיות חזקה מאמי.
אם לא בשבילך- בשבילו.
הוא שואב כוח מהחיוך שלך, מהטהורות הזו שלך, המיוחדת.
את ילדה מדהימה, והוא זכה שאת הבת שלו.
תהיי איתו, תעזרי לו.
אל תתני לו להרגיש אפילו לא לרגע שהוא לבד.
ואולי לא ייצא לך להיפגש היום איתו (שאני עדיין לא בדיוק יודע
את כל הסיפור, ח ו צ פ ני ת P: ) , אבל אני אחבק אותך במקומו.
אני מחבק אותך כ"כ אבל כ"כ חזק בלב שלי.
אוהב אותך נשמה.
ולא, לא יהיה טוב- יהיה מצויין!.
ליאתו'שש בפיסמיות?! ממש לא!! נראלי שלא קראת
טוב את מה שכתבתי... אני במחשבה הכי חיובית בעולם
זה שקשה לי לא אומר שאני לא מאמינה שיהיה טוב
אפילו כתבתי את זה בהתחלה וזה הדבר שמחזיק אותי
אף פעם אני לא חושבת רע תמיד אני מאמינה שיהיה טוב
תקראי שוב מאמי נראלי שהתבלבלת ואוהבת אותך מאודד
תודה רבהה מאמיי ושוב אני לא נשברתי ולא אשבר גם לא אפול ולא אתייאש
אני אעבור את זהה והכל יהיה טוב


שחרו'שש אני אוהבת את אבא שלי יותר מכל אדם אחר בעולם
הזה בשבילו אני אתן את החיים שלי והוא יודע את זה
הוא הבנאדם שיודע לתת לי את החיבוק והליטוף כשאני צריכה
הוא הבנאדם שהכי מבין אותי בעולם
אני לא צריכה לדבר כדי שהוא יבין מה עובר עליי
אני תמיד אהיה הילדה הקטנה שלו ורק שלו שתהיה איתו הכיי בעולםם
אוהבת אותך מאמי ותודה מתוקהה מואההההה


רגינו'שש יהיה טוב מאמי אנחנו נעבור את המכשולים האלה
והכל יסתדר אני מבטיחה לכולםםם אין דבר שלא עוברים
הכל טוב בסוף והכל יהיה בסדר אוהבת אותך ותודהה מתוקהההה


שנינו'שש שליי את מלאכיתתתתתתתתת אוהבת אותך תודה עלל הכללל
אני לא אשבר בחייםםם אני אעמוד לידו לאורך כל הדרך ואהיה חזקה איתו
אחרי 4 שנים עם משברים אפילו יותר קשים וגדולים מזה לא נפלנו
אז אין משהווו שיגרום לנו להתייאש או להישבר עכשיו
הוא יודע שיש לו את כל התמיכה והחום ממנו ותמיד הוא יקבל את זה
הוא האוצר וכל העולםםםם שלייי הוא החייםם שליי האבא הזה כפרה עליווו!!!!!!!
לגבייך אני מקווה שעברת את זה ואת אחריי זה ואם לא אל תתייאשי
הכל יהיה טוב אלוהים למעלה שומר על כולם
הטוב תמיד מגיע! שנינו'ש תודה רבה נסיכה אוהבת אותך מאודדדדדדדדדד


שנשןןןן מקסימהה שליי קחי כמה חיוכים חח כי באמת את וכולם גרמתם לי לחיוך
על הפנים אז הנה 😊 😛 😂 😁 עצוב לי וקשה לי אבל אני לא אשבר
יהיה טוב הוא יבריא בעזרת השם הוא גיבור שליי אני סומכת עליוו ומאמינה בו
ובעזרת השם אלוהים ישלח לו רפואה שלמהה ונחת סוף סוף ויהיה טובב
אוהבת אותך מאמיי את מתוקהההההההההה אוהבתתת אותךך


אושייי הדמעות שיורדות לי עכשיו מחקו את כל העצב שהיה
התגובה שלך הייתה שווה בשבילי הרבההההההההההה
אושי אתה תמיד יודע להגיד לי את המילה שמחזקת אותי
ונותנת לי הרבהה כוחחח התגובה שמכניסה לי שמחה ואושר
אושי אתה הנשמהה שליי אוהבת אותך ומאחלת לך רקק טובבבבבבב
כמו שאתה עושה לי ולכולםםם תודה על התגובה האוהבת
והחמה הזאת אני מעריצה אותךךך נסיךך תודה עלל הכלל
אנחנו נעבור את הכלל יחדד הוא יודע שיש לו אותי
ואנחנו לא נשבר מה שכן אתה גם יודע מה שאני עברתי ואתה
יודע גם עליו קצת את הרקע וחלק מהדברים אז ככה שאתה דיי יכול להבין
למרות שזה אפילו לא חצי עדיין יש לך את הרקע של זה... אושי תודה על הכלל
שתמיד אבל תמיד אתה פה בשבילי אני אוהבת אותך מאוד מאמי תודההה רבההההההההה


מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 26/06/2007)
שנינו'שש שליי את מלאכיתתתתתתתתת אוהבת אותך תודה עלל הכללל
אני לא אשבר בחייםםם אני אעמוד לידו לאורך כל הדרך ואהיה חזקה איתו
אחרי 4 שנים עם משברים אפילו יותר קשים וגדולים מזה לא נפלנו
אז אין משהווו שיגרום לנו להתייאש או להישבר עכשיו
הוא יודע שיש לו את כל התמיכה והחום ממנו ותמיד הוא יקבל את זה
הוא האוצר וכל העולםםםם שלייי הוא החייםם שליי האבא הזה כפרה עליווו!!!!!!!
לגבייך אני מקווה שעברת את זה ואת אחריי זה ואם לא אל תתייאשי
הכל יהיה טוב אלוהים למעלה שומר על כולם
הטוב תמיד מגיע! שנינו'ש תודה רבה נסיכה אוהבת אותך מאודדדדדדדדדד
הגישה שלך מעולה מורני.
ותאמיני לי עם הגישה החיובית
בעזרת השם יהיה טוב !!
אוהבת אותך הכי שיש
שולחת לך מלא נשיקות ומלא חיבוקים!
ומתגעגעתתתתתת !!
המלאכית שלי עצובה 😢 ?
דבר ראשון מה זה השטויות האלה "אתם לא חייבים להתייחס"
בטח שנתייחסססס את המלאך של האתר הזה עוזרת בכול דבר.
נראה לך שאני לא יתחייס אליך פחחחחחחח.
מאמי שלי אני לא אוהבת לשמוע אותך עצובה כי גם אני עצובה עכשיו..
נאפי שלי אני יודעת כמה קשה שלך אבל זה תקופה שהיא תעבור
יהיה בסדר..אבא שלך יעבור את זה כמו גדול הוא חזק.
והוא יבריא.
נכון שעכשיו יש איזה שהו מצב רע אבל זה תקופה כזאת רעה,
והיא תעבורררר לא תרגישי שהיא עברה,
ואאופ הוא הבריא . 😉
את מבינה ,
ה' עכשיו הראה לך מכשול רק אל תישברי הכול יהיה בסדר אני מבטיחה לך ... הכול זה לטובה בחיים..
רק תקווי לטובב מלאך שלי הכול לטובה.
אל תישברי אבא שלך יהיה בסדררר תראי לאבא שלך שאת חזקה .
מה שקורה עכשיו זה לטובהה זה רק מראה את הדרך שבחיים נכון את עצובה עכשיו אבל זה עובר
כמו רכבת מהירה.
הוא יבריא מהרר מאודד כי את מקסימה כמוך נמצאת לצידו.
למרות הכול אני רוצה חיוך קטןןן שיסמל שאת לא נשברת.
את יודעת אני תמיד כאן בשבילך לא משנה מתי אני תמיד יעזור לך כי את אחותי הגדולה
הנסיכה שלי
אני אוהבת אותך כול כך הרבה את ילדההה הכי מלאכית שהכרתיי
ובקשר לההוא מאמי לא לדאוג את עוד תראי אותו לא להיות עצובה גם בגלל זה .

אני מאחלת החלמה מהירה מהירה .
ונישוקות וחיבוקים מוסרת לךךךךךךךךךך

ועוד חיבוק דובב גדוללל מוסרת לךךךךך 😛

אני תמיד למענךךך פה כמו שאת איתי הבנת את זה . 😊
אוהבת מאוד מאוד מאוד ... 😁
אחותך הקטנה 😁
מורניי
ישר שראיתי אשכול עצוב שלך נכנסתי.
בובה, לא לא לא לא לא לא
את ילדה מקסימה
אני לא רוצה שתהיי עצובה בחיים
יש לך לב כל כך רחב

אני שולחת לך
מלא חיבוקים ונשיקות
וגאה בך שגם במצבים הכי קשים את שומרת על אופטימיות
יהיה טוב
חייב להיות טוב
הרי זה אבא, אבא הוא גיבור ותמיד יוצא מהכול.
ככה אני רואה את אבא שלי ואני בטוחה שגם את רואה אותו ככה.
החיים תמיד מציבים בפנינו מכשולים
בכל מיני פנים ודרכים
אבל הגדולה זה של האדם
זה לקום להתמודד איתם
ולנצח אותם.
אני יודעת שהכול יהיה בסדר.
אוהבתתך
וכל דבר שאת צריכה אני פה
למרות שאני לא יכולה לעזור הרבה, אבל לפעמים די במילים כדי לעודד ולחזק.

אוהבת
מאיה.
שנינו'שש אחרי מה שעברתי אין דבר כזה
להיות בלי תקווה אכלתי הרבה קשיים בחיים
אבל עברתי אותם ואני אעבור גם את זה
הרבה יותר ממה שאתם יודעים או יכולים לחשוב😢
בודדים האנשים שיודעים את זה
תודה על הכל נסיכה שליי אוהבת אותך מאודד


ליפזו'שש אחות קטנה נדירה שלי אוהבת אותך נסיכה
תודה על כל האהבה שלך ועל הפירגון אין כמוךך
אני לא נשברת ולא מתייאשת הנה כמה חיוכים אפילו 😛 😊 😁
יהיה בסדר אני בטוחה ומבטיחה זה רק עניין של זמן
צריך הרבה כוח אבל יש לי אותו😊 אני אתן הכלל כדי
שהוא יבריא בעזרת השם ויהיה בסדר אל תהיי עצובה
חיים שלי אוהבת אותך ושוב תודה על הכלל אין כמוךך


מאיו'שש איזו חמודההההההה אני שולחת לךך חיבוק ענקיי
תודה רבה על הכל מאמי את מקסימה באמת תודה
רבה רבה אוהבת אותך מאודדדדדד יהיה טובב
יהיה טוב אני בטוחההה 😊


מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני יהיה בסדר שולחת לך מלא חיבוקים ונשיקות

תיהיה חזקה

אל תדאגי יהיה בסדר והוא ירגיש טוב מאמי.

*ועוד משו מזה אתם לא חייבים להתייחס
את המלאכית של כולם פה ותמיד עוזרת לכולנו אז
אנחנו שלך גם בטוב וגם ברע לעד!!

כרמיתו'שש תודה מאמיי את ממש מתוקה אוהבת המוןןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 26/06/2007) שנינו'שש אחרי מה שעברתי אין דבר כזה
להיות בלי תקווה אכלתי הרבה קשיים בחיים
אבל עברתי אותם ואני אעבור גם את זה
הרבה יותר ממה שאתם יודעים או יכולים לחשוב😢
בודדים האנשים שיודעים את זה
תודה על הכל נסיכה שליי אוהבת אותך מאודד


ליפזו'שש אחות קטנה נדירה שלי אוהבת אותך נסיכה
תודה על כל האהבה שלך ועל הפירגון אין כמוךך
אני לא נשברת ולא מתייאשת הנה כמה חיוכים אפילו  😛  😊  😁
יהיה בסדר אני בטוחה ומבטיחה זה רק עניין של זמן
צריך הרבה כוח אבל יש לי אותו😊 אני אתן הכלל כדי
שהוא יבריא בעזרת השם ויהיה בסדר אל תהיי עצובה
חיים שלי אוהבת אותך ושוב תודה על הכלל אין כמוךך


מאיו'שש איזו חמודההההההה אני שולחת לךך חיבוק ענקיי
תודה רבה על הכל מאמי את מקסימה באמת תודה
רבה רבה אוהבת אותך מאודדדדדד יהיה טובב
יהיה טוב אני בטוחההה 😊


מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אחותי הגדולה אין על מה.

אני תמיד פה ואני אוהבת אותך הרבה הרבה.

בעזרת השם בלי עין הרע טפו טפו טפו הוא יבריא.
הוא יצא מיזה 😊
כמו שאת אומרת יש לך כוח את לא נשברת ועל כך אני שמחה.
בעזרתך הוא יבריא מהרר את נותנת לו כוחות לצאת מיזה 😉

אוהבת אותךךך הרבה הרבה
יש לי משהו לומר את המלאכית שלי. 😛
אחותי הגדולה. 😛


ועוד חיבוק דוב ענק מוסרת לך 😛
ליפזו'ש אין עוד אחות קטנה מקסימה כמוך
אוהבת אותך ואני מאוד מעריכה את כל האהבה
שלך והתמיכה אוהבת אותך מאוד מקסימה שלי
אל תשתני בחייםם את הכי מדהימה שישש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם כל אחד ואחד שהגיב פה !
הוא יבריא ! והכל יהיה בסדר ! תיהי חזקה !!

3>
QUOTE (galush123 @ 26/06/2007) דבר ראשון מורני
אני שולחת לך טריליארד חיבוקים נשיקות
אני יודעת כמה זה קשה לראות בן אדם שאתה אוהב
סובל כל כך, אבל מורני זה אבא שלך,הוא גיבור
הוא חזק, והוא יעבור את זה, הוא יתחזק ויחזור להיות כמו שהוא
והוא לא ישבר, ואת לא תשברי, וכמה ימים יעברו וטפו טפו טפו והוא יחזור הביתה
ואת אהובה שלי, את חייבת להיות חזקה בשבילו, את תחזיקי מעמד
בדיוק כמו שהוא, והכל יעבור
צריך לזכור תמיד שאלוהים מציב לנו מכשולים כדי לחזק אותנו
קחי את זה בתור מכשול ותתגברי על זה ותהיי הכי חזקה שאת יכולה להיות
תהיי חזקה בשביל עצמך,בשביל אחיך,בשביל אמא שלך
והכי חשוב בשבילו, כל חיוך שלך יעשה לו את היום,
תני לו את החיוכים האלו שרק את יודעת לתת
והוא יעבור את זה בעזרת השם והכל יסתדר
ואני מבטיחה לך אהובה, שהכל יהיה בסדר
ובינתיים את יודעת שאני פה לכל דבר,ואני איתך בה-כ-ל
להקשיב,לתמוך,לתת עזרה, ולפעמים זה לתת חיבוק
אני אוהבת אותך יפה שלי
3>
ותמיד פה בשבילך..


עריכה:
ובקשר לזה שלא נפגשת איתו,
זה באמת שלא נורא
יהיו עוד כל כך הרבה הזדמנויות
שפעם אחת זעירה זה לא עקרוני באמת
אני בטוחה שהוא מבין,
יהיו עוד כל כך הרבה פעמים
שאין אפילו מה לדאוג
מילה במילה מורנייייי 😢
לפעמים קורים לנו דברים רעים בחיים שרק מחשלים אותנו וגורמים לנו להעריך את מה שיש לנו ואת האנשים שאנחנו אוהבים, אז מכל דבר כמה שהוא הכי נורא בעולם יכול בסופו של דבר גם אם לא רואים את זה משהו טוב.
אבא שלך יודע כמה את אוהבת אותו וגם אם את לא איתו עכשיו פיזית הוא מודע לזה וזה מחזק אותו.

יהיה בסדר תהי אופטימית ואם את צריכה משהו אני פה בשבילך תמיד ואת גם יכולה להתקשר בכייף 😊
שחרו'שש תודה רבה רבה מאמי מואההה

דוביי תודהה מתוקהה מואהה

אורו'ש תמיד את יודעת להגיד את המילה הנכונה
בזמן הנכון אני מעריכה את זהה מאודד
תודה רבהה תמיד את פה בשבילי
אוהבת אותך מאודד מואהההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני שלי, יפה שלי
את באמת גיבורה, אני פשוט גאה בך
מה שאת עוברת לא קל בכלל
אבל את חזקה, חזקה בשבילך ובשביל אחרים
נכון לפעמים מרגישים שלא יכולים יותר
רוצים לברוח
ואת?!פשוט באה ומתמודדת עם זה
לא מוותרת אף פעם
וכבר אמרתי לך פעם שאין אני מעריצה אותך על זה
אני יודעת שאת עוברת תקופה קשה
ובעזרת השם היא תעבור
דברים יהפכו להיות קלים יותר
רק האהבה שלך לאחרים יכולה לרפא, ולעודד
תהיי חזקה
רק מה שאני יכולה לומר לך זה שאני איתך תמיד
בכל מצב
תחזיקי מעמד
גם שנראה שאין תקווה היא תמיד תהיה
אל תוותרי
ותאמיני
אני מאמינה בך!
ולמלאך כמוך בסופו של דבר תמיד יהיה טוב!!!
אוהבת אותך ותמיד איתך מאמי!!!
פה בשבילך תמיד!!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך