דיברתי עם נהיר ומורן
והחלטנו לעשות מפגש פורום בתאריך 9.7 ביום שני
בת"א - בעזריאלי
בשעה 13:00 עד 14:00 הגעה במרפסת.
מי הולך להגיע ?
תכתבו רק מי שמגיע ולא "אני לא מגיע/ה" את זה כבר נבין לבד .
מי שבא למפגש :
1.שני בכר
2.מורן [נאפי]
3.נהיר
4.שלי
5.שיר [שירוש_המאמוש]
6.חן [hila1990]
7.גל [galush123]
8.מיכל[--בובית--10]
9.ליאורה
10.בר [lovey_love]
11.אור
12.הדר
13.מיכל
14.ענת
15.אופיר
16.סתיו
17.אושרי
18.יפית
19.ויקי
20.True_Star
21.lidorushit
22.רותם
23.רחלי
24.מורי_הנסיכע
25.רגייי
26.ysataia-vika
27.hofit189
28. גלעד
אני מקווה שלא יהיה לי כלום באותו יום,
אם אין שומדבר אז בטוח באה (:
יכול להיות שאני..
אבל לא בטוח.
כן זהו עד אז..=\
ואם אני יבוא זה ככה ב2 וחצי...
אני עדיין לא יודעת..אבל כנראה שכן.
אני יכולה להגיע ישר אחרי הקייטנה, הקייטנה ב-1 אני יכולה להיות שם ב-2 וחצי
תהיו שם ותחכו לי?😁
QUOTE (shelyso @ 24/06/2007) אני מקווה שלא יהיה לי כלום באותו יום,
אם אין שומדבר אז בטוח באה (:
((=
רק זאת קצת הפעם הראשונה
אזז ככה ש.... אני דיי ביישנית
חחח 😁
QUOTE (--בובית--10 @ 25/06/2007) QUOTE (shelyso @ 24/06/2007) אני מקווה שלא יהיה לי כלום באותו יום,
אם אין שומדבר אז בטוח באה (:
((=
רק זאת קצת הפעם הראשונה
אזז ככה ש.... אני דיי ביישנית
חחח 😁
מיככככללללי
איזה חיבוק תקבללללי!!!! 3>
QUOTE (--בובית--10 @ 25/06/2007) QUOTE (shelyso @ 24/06/2007) אני מקווה שלא יהיה לי כלום באותו יום,
אם אין שומדבר אז בטוח באה (:
((=
רק זאת קצת הפעם הראשונה
אזז ככה ש.... אני דיי ביישנית
חחח 😁
אייזה מתוווקה ...
אל תדאגי יהיה כיייף
מתביישים בהתחלה כולם ככה
ומי שיגיד 'לא' משקר
אז מה יהיה כיף את תראי 😉
יאאאא גלוש את באאאאאה ?!
ושני אני עדיין לא בטוח..אני אודיע ככה תחילת שבוע הבא
כהכה
אני מתה להכיר פה אנשים!!
הקייטנה נגמרת ב-1, אני אבקש לצאת טיפה יותר מוקדם ואני אבוא
3> לאב יו בייבי
QUOTE (galush123 @ 24/06/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 25/06/2007) QUOTE (shelyso @ 24/06/2007) אני מקווה שלא יהיה לי כלום באותו יום,
אם אין שומדבר אז בטוח באה (:
((=
רק זאת קצת הפעם הראשונה
אזז ככה ש.... אני דיי ביישנית
חחח 😁
מיככככללללי
איזה חיבוק תקבללללי!!!! 3>
איי גלו'ש חולה עליייך!!
מואהההה
😁