אני מפחדת שבסוף שניהם ילכו ..
מפחדת לצאת משמה .
מפחדת לאבד את הקרובים שלי .
מפחדת שהמצב הזה ישאר עוד הרבה ככה .
מפחדת מהמוות.
לא ילך טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מפחדת שזה יקרה שוב.
כי זה כבר יותר מידי
מפחדת להתאכזב.
אני מפחדת..
לאבד את המשפחה, את החברות, את הידידים\ידידות, אותו..
שזה לא יקרה..
להתאכזב שוב..
שהלב שלי ישבר שוב..
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 19/06/2007) אני מפחשת שהחששות שלי יתאמתו ...
העיקר שאת ספציפית.... 😛
אני מפחדת..
ששומדבר ממה שאני מצפה ,לא יקרה בינינו
20.6
והמשפט היום:
"אם היו נותנים לי עכשיו משאלה אחת, היא הייתה .... "
"אם היו נותנים לי עכשיו משאלה אחת, היא הייתה .... "
בריאותתתת לכל המשפחה שלי !!
אושררר,ואהבה לכל האנשים שקרובים אליי !!!!!!
שאני וכל החשובים לי יהיו מאושרים
לבקש עוד כמה וכמה משאלות😊