אני מקווה שהאושר יחזור אליי.
QUOTE (limaori @ 19/06/2007) אני מקווה שהאושר יחזור אליי.
בע"ה מאמי הוא יחזור אני בטוחה !
איממ היום צריך רגש חדש לא?!
בכל זאת..
אני מקווה ש..
הכל יסתדר בינהם,ושהם לא ייפרדו !
19.6
המשפט: אני מפחד\ת ש...
אני מפחדת שאני לא אצליח לעמוד בציפיות.
אני מפחדת ש..
אני אראה אותו, ולא אעמוד בזה !!
ומפחדתת מהבגרות ביום חמישי,שאני לא אצליח בה:\\
אני מפחשת שהחששות שלי יתאמתו ...
כופרעע שלי אוהבת אותך נופרי חחח
אני מפחדת ש:אני לא יגיע ליעד שלי!
מפחדת לא לראות אותו השבוע!!!
חייייים שלי בטח שאת תגיעי אני אעודד אווותך
GO טארה GO טארה GO טארההה ... you can do it!!
חחחחח חולה עלייך!
אני מפחדת שאני אשכח ואז יהיה מאוחר מידיי.
APCHI:אני מפחד לאבד את אחותי,את הנסיכה שלי,את המשפחה שלי,את החברים שלי
אני מפחדת ש...
אני יאבד אותו..
את הקרובים שלי..
את הנסיכה שלי...
מפחדת שיקרה משהו בעולם הזה=\
מפחדת ש...
הכל יהרס
שיהיה מלחמה כמו שאומרים שיהיה 😢
אני מפחדת ש...
שהיא לא תעמוד בזה ותתמוטט.
את הקרובים שלי.
חברות שלי.
שמשהוו יקרהה ורעעע 😢
אני מפחדת שאני אאבד אנשים שאני אוהבת =/
מפחדת שמחר יהיה סתם יום מבאס ושאני לא אהנה מהיום שלי.
אני מפחדת שזה יימשך הרבה זמן