מקווה שאני אצליח להגיד לו סוף סוף הכל בפנים ושהוא לא יאכזב אותי.
אני מקווה ש... כל משאלות לבי יתגשמו..!!
אני מקווה ש... הכל יהיה בסדר..😊
אוהבת המון..
מואהה
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 18/06/2007) מקווה שיסתדר לי שנה הבאה כמו שאני רוצה ,
ושאני אשמור על קשר עם החברים הנוכחים 😊
וואי בדיוק
כל כך מקווה לזה.
אני מקווה ...
שאני לא אתרחק ממנו אחרי מה שאני הולכת להגיד לו
ושנשמור על קשר תמיד! כי זה מה שהוא הבטיח לי =|
אני מקווה שאני אצליח לרזות כבר
:\\\
אני מקווה שילך לי טוב בלשון ;P
אני מקווה ש...יהיה טוב.. בע"ה
אני מקווה ש..
הכל יסתדר.. הכל
יש כל כך הרבה באלגן =\
אויי אני מקווה לכ"כ הרבה דברים !!
אבלל בואו נסכם בקצרה!
אני מקווה ש..
יהיה טוב..שפשוט יהיה טוב בע"ה !
אני מקווה..
שהוא יחזור לעצמו..יחזור להיות הבן אדם המדהים שאני אוהבת..ולא הקקה שהוא הפך להיות 😊
אני מקווה שהכל יסתדר אצלך טניוש....
אני מקווה כבר שהרגשות שלי הסתדרו וישלימו!!!!!!
הם פשוט רבים בינהההם וזה נמאס
אני מקווה שכל לילה אני אלך לישון מאושרת כמו עכשיו.. 😊
מקווה שהאושר הזה ימשיך להיות בגללו 😊
אני מקווה שזה לא יהיה מוזר מידי לראות אותו היום.. ארר..
ואני מקווה שילך לי טוב עם הנאום