אם היו נותנים לי עכשיו משאלה אחת, היא הייתה שכולם יהיו בריאים
שלא יהיה משו שיעשה רע לי או לאנשים שאני אוהבת
שכל שאר המשאלות שלי יתגשמו חחח סתם
שאני אהיה בריאה וגם כל המשפחה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אם היו נותנים לי משאלה אחת היא...:
שאני,החברות,המשפחה---->הקרובים שלי?
יהיהיה רק טובב וגם....שיהיו רק בריאים !!!
אם היו נותנים לי משאלה אחת היא...:
בריאות,אהבה,ושלום עולמיייייייי
אם היו נותנים לי משאלה אחת....?
היתי מבקשת בריאות ואריכות ימיים לאמא ואבא!
ודבר קטנטן..
שה' יחזיר לי את המלאך שלי ! 😢
שיציבו אותי כבר במקום נורמלי 😢
שכל המשאלות שלי יתגשמו
הדבר הכי טוב לבקש, מה לא?
בריאות, אושר ,לכולם ולי, שלום עולמי
ולתת להם את החיבוק האחרון 😢
ושאלוקים יחזיר אותו ואני אגלה שהכל היה סתם חלום ושקר :|
הייתה לבקש עוד משאלה.. 😛 חח
סתם סתם..
הייתי מבקשת שכל משאלות ליבי וחלומותיי יתגשמו..😊
אוהבת המון..
מואהה
אם היו נותנים לי משאלה אחת היא הייתה להיתאהב אחרי 15 וחצי שנה שלא התאהבתי באמת אפילו פעם אחת
הייתי מבקשת 3 משאלות.
הראשונה שסבתא תחזור ;[
השניה שאף אחד לא ילך לי לעולם !
השלישית הרבה אושר לכולם.