מקווה לראות אותו מחר.
מקווה שהכל בסדר איתו והוא בטוח איפה שהוא נמצא =[
מקווה שימשיכו ככה 😊.. שהכל יהיה כמו שתוכנן..
21/4 : הרגש היומי - הערכה
מעריכה את מורני, היא הבנאדם הכי מקסים שקיים בעולם הזה
הרגש היומי מוקדש לך..
למרות הכל וכל המצב .. אותו .. ואת חני ויפית כפררררות עליהןןןןןן !
מעריך את החברים,המשפחה שלי
מעריך את זה שאני בנאדם נורמלי ללא נחיות ואומר על זה תודה כל יום
מעריך מאוד מאוד שיש לי ידידה(האחות שאין לי) בשם גל ומודה לאל שפגשתי אותה ונהיינו ידידים כל כך טוביםםם
QUOTE (hila1990 @ 21/04/2007) למרות הכל וכל המצב .. אותו .. ואת חני ויפית כפררררות עליהןןןןןן !
מהממת שלי את
אני אוהבת אוהבת אוהבת אותך (:
ואת יודעת שגמני מערייכה אותך
מפפפפפפפה ועד השמיים .
מקסימה !
QUOTE (apchi @ 21/04/2007) מעריך מאוד מאוד שיש לי ידידה(האחות שאין לי) בשם גל ומודה לאל שפגשתי אותה ונהיינו ידידים כל כך טוביםםם
אני פשוט...
פשוט פשוט אוהבת אותך
אתה הידיד הכי טוב שיכולתי לבקש
קבל מיליון נשיקותתתתתת
מוווואההה
חחחח גלוש חמודים אתם (:
חני אוהבת אותךךךך גם !
QUOTE (galush123 @ 21/04/2007) 21/4 : הרגש היומי - הערכה
מעריכה את מורני, היא הבנאדם הכי מקסים שקיים בעולם הזה
הרגש היומי מוקדש לך..
אני אוהבת אותך מאוד חיים שלי
תודה על כל ההבנה, התמיכה, האהבה, החום, המילים,
הפירגון וזה שקיבלת את הדברים
אני אוהבת אותך כל כך את לא יודעת כמההההההה
מעריכה את גל על הנפש המדהימה שלה,
היא מלאכית משמיים,
יודעת תמיד להגיד מילה,
גל את מושלמת!!!!!!!!!!!!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בודדים שווים את ההערכה שלי .
בינהם זו אחותי .
מעריכה את כל האנשים המדהימים שנמצאים פה
ועוזרים תמיד!
אוהבת אתכםם 😛
QUOTE (koka15 @ 21/04/2007) מעריכה את כל האנשים המדהימים שנמצאים פה
ועוזרים תמיד!
אוהבת אתכםם 😛
כנ"ל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קודם כל מעריכה את אמא
ומעריכה עוד כמה אנשים שהם באמת מדהימים ותומכים