מיואשת מהחיים 😢
הכל טוב אצלי באמת התקבלתי לעבודה חדשה ומסודרת
אני מרוצה מהלימודים
אבל הלב לא מרגיש שלם
לא שלם מכל הבחינות 😢
😠 מיואשת שכבר לא מוצאת עבודה.....אוףףףף
מיואשת מאהבה.
מיואשת מלחכות לדברים.
מיואשת מהבצפר .
מיואשת מריבים.
QUOTE (angel_night @ 19/04/2007) 😠 מיואשת שכבר לא מוצאת עבודה.....אוףףףף
זה יגיע מבטיחה לך מניסיון =]
מיואשת רק מלחשוב על מחר, ועל כל הדברים שצריך להספיק.
והלוואי שאני אעבור את זה, ושיהיה מדהים.
מיואאאשת מהלימודיייםם !!!
ומהמשפחה :\
שכל כך לא מבינה ולא תומממככת...
איך כבר די התרגלתי לזה 😊
QUOTE (shani_bachar @ 19/04/2007) מיואשת מאהבה.
מיואשת מלחכות לדברים.
מיואשת מהבצפר .
מיואשת מריבים.
😢
מה יהיה?
QUOTE (shani_bachar @ 19/04/2007) מיואשת מאהבה.
מיואשת מלחכות לדברים.
מיואשת מהבצפר .
מיואשת מריבים.
כנ"ל
20/4 : הרגש היומי- תקווה
מקווה לציון טוב במבחן
אאאמןןןן
מקווה שייגמר הבית ספפר מההר..
וגלוושש?
מחזיקה לך אצבעעות ומאמינה בבך, חכמה שליייייי (:
אני מאוד מקווה שהכל ילך כמו שצריך,
שאני אספיק הכל,
מקווה שיתנו לי חופש,
מקווה שהוא יאהב. 😊
תקווה?
שניחייה בשלום
שלא יהיו מלחמות
ולעצמי
מקווה להנות היום
וביום העצמאות
ושאני יצליח למכור הכול
לעבור את כל הבגרויות האלה כבררררר..
ו....להנות מחר!! ..