*מקוווה שהכל ישתנה ...
ושהוא כן יבוווא היווווום!
והיווום יהיה הכי מאווושר שיש !$
*מקווה לעבור את כל הבגרויות שיש לי השננננננה :\ בעעע
*מקוווה שההורים ישנו דעעעה ויבינו אותתתי כמו שאני רוווצה !
מה שנשאר זה רק לקווות 😁
מקווה לעבור הכל בשלום!
מקווה שהשישי הוא יהיהההההההה 😁
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 20/04/2007) מקווה שייגמר הבית ספפר מההר..
וגלוושש?
מחזיקה לך אצבעעות ומאמינה בבך, חכמה שליייייי (:
תודה יפה שלי 😊
הלך לי אחלה!
אני חושבת שאני אקבל ציון טוב
אני מקווה לפחות חח
אוהבת אותך!!
מקווה שבית"ר תיקח אליפות כמובן . . למרות שזה כבר כמעט בטוח ((:
ומקווה שחיפה הזונה לא תיקח ת'גביע D:
*מקווה שתמיד אצצליח [:
*מקווה שמתישהוא נהיה ביחד.....\ ;
[: שבת שלום !
מקווה שזה יגמר
מקווה לטוב
מקווה שאני אעבור את הבגרויות בשלום
ומקווה שיהיה לי רק טובב!!😊
מקווה שאני הצלחתי במבחן בלשון
מקווה להצליח בבגרויות
מקווה שהכל יהיה טוב בארץ
מקווה שכולם יהיו בריאים ושמחים
מקווה תמיד לחייך..
מקווה להינות הערב..אבל קודם מקווה למצוא משהו יפה ללבוש 😁 חחח
מקווה לציונים טובים.
מקווה לדרך טובה להתחלה החדשה שלי.
מקווה שהאהבה תגיע מהר . [חחח]
מקווה להנות - תמיד
מקווה שהכל יסתדר ושום דבר לא יהרס שהכל ילך כמתוכנן
מקווה שהכל יהיה טוב במדינה שלנו.
מקווה שיהיה טוב
QUOTE מקווה שיהיה כייף
מקווה שתהניי😊
מקווה להצליח בבגרויות
מקווה שזה יהיה יפה
מקווה להכיר ולשכוח את מי שצריך
מקווה שהכאב בטןן והגרון הזה יעבורררר