19/4 : הרגש היומי- ייאוש
זה מרגיש כאילו אני אף פעם לא אמצא אהבה
התייאשתי!
ייאוש מהקבוצה הזאת !!
כמעט היה לי התקף לב בפנדלים !!
אני עוד אמות בגללה !!!
ב י ת " ר
י ר ו ש ל י ם
א ה ב ת
ח י י !!!
יייאאאוווש מהמצב הזה..:S
מ ב ו ל ב ל פפפפחדד :\
ייאוש מהאהבה הזאת..... 😢
נמאס לחכות!. .
QUOTE (שלומיתי144 @ 18/04/2007) ייאוש מהאהבה הזאת..... 😢
נמאס לחכות!. .
😊
מיווווואש מרוב טימטוםםםםםםםםםםםםםםםםםם ששל אנשים!#@$
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
האנשים האלה..הורגים אותי !!!!!
QUOTE (oshri_Ok @ 18/04/2007) מיווווואש מרוב טימטוםםםםםםםםםםםםםםםםםם ששל אנשים!#@$
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יהיה טוב אושרי חחח
מיואשתתתת מלנסות להבין אותו...
אח עאלק.....
QUOTE (hila1990 @ 18/04/2007) QUOTE (oshri_Ok @ 18/04/2007) מיווווואש מרוב טימטוםםםםםםםםםםםםםםםםםם ששל אנשים!#@$
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יהיה טוב אושרי חחח
חחחח איתכם!
חחחחחחחחחחחחח יהיה מצווויין מתוקות שיילללליללילילי 😊 חחחחחחח
חןןן, יא נחחחששה!😛 חעחעחע
רק אני ואת מבינים ;]
QUOTE (oshri_Ok @ 19/04/2007) חחחחחחחחחחחחח יהיה מצווויין מתוקות שיילללליללילילי 😊 חחחחחחח
חןןן, יא נחחחששה!😛 חעחעחע
רק אני ואת מבינים ;]
חחחחחחח כן אה (:
מיואשת מהמצב הזה ...... |:
מיואשת מהלימווודים