QUOTE (galush123 @ 17/04/2007) QUOTE (apchi @ 17/04/2007) מפרגן לשביתה-בא לי בטוב
חחח מטורףף
מפרגנת לידיד הכי טוב בעולללללללםםםם
אוהבתותך בוב
מפרגן בחזרה=]
לעצמי!!
10 שאלות נכונות מתוך 11 בחומר שהכי קשה לי בלשון!
אממ מפרגנת לכולכם שיהיה לכם רק טוב...
ולעצמי ..
על..
לא משנה..
מפרגנת לעצמי שהוצאית 100!
חחיחיי
QUOTE (einavush @ 17/04/2007) מפרגנת לעצמי שהוצאית 100!
חחיחיי
מפרגנת לך עינבוש
מואהה
מפרגנת לעינבוושש..
ולך,
גלוששששש.. לשון זה לא קל ..
ומפרגנת לאוש שלי ..
על העבודה המדהיייייייייימה
מפגרנת לחברה על כתיבה מדהימה
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 17/04/2007) ולך,
גלוששששש.. לשון זה לא קל ..
מפרגנת לך בחזרה
על הבנאדם שאת
כזאת מדהימה
תמיד יודעת לומר את המילה הנכונה
תמיד עוזרת ותמיד חושבת על אחרים
מפרגנת לך בגדוללל
גלוווש מאמייי
הכל מתגמד לעוממתך מקסייימה שליייייי
אוהההבת אותתתתתתתך
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 17/04/2007) מפרגנת לעינבוושש..
ולך,
גלוששששש.. לשון זה לא קל ..
ומפרגנת לאוש שלי ..
על העבודה המדהיייייייייימה
מפפפפרגן לךךך,
על זה שאת כזו מ ד ה י מ ה!!! 🙄
ליי אתה מפרגגגן?
יייא מאמי שליייייייי ?
איןן עליך בעוללם,
ואףף פעם לא יהיהה :]
מפרגנת לשנינו'ש שיהיה בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גלוש ודניאלוש
תודה מתוקות!!
מפרגנת לכןן על זה שאתן כאלה מתווקוות!
מפרגגנתת לחופייייתייי שהיא ילדה כלכך מדהימההה
תרגישי טוב חח 😊
18/4/07 : הרגש היומי - כעס 😊