QUOTE (galush123 @ 15/04/2007) שונאת שהבנאדם שאני הכי אוהבת בעולם הזה סובל
!!!!!!!!!
חשה שנאה כלפיי הנאצים ומכחישי השואה
😠
QUOTE (SHiRA_MoR @ 15/04/2007) חשה שנאה כלפיי הנאצים ומכחישי השואה
😠
..
16/4 : הרגש היומי, עצב
"ונזכור את כולם"
אבא שלי מעציב אותי כל פעם מחדש!
אוףף איתוווו
עצב על היום הזה...
על הסיפורים...
ועל זה שעוד פעם לא הצלחתי
עצוב על ששת מיליון קורבנות
עצוב על זה שלא מצליח לעשות את הרדיו באינטרנט גרררררררררררררר
QUOTE (apchi @ 16/04/2007) עצובה על ששת מיליון קורבנות
^😢
QUOTE (koka15 @ 16/04/2007) QUOTE (apchi @ 16/04/2007) עצובה על ששת מיליון קורבנות
^😢
😢
".. נדרתי הנדר לזכור הכל,
לזכור- ודבר לא לשכוח .. "
אוףףף איזה עצווווווב
QUOTE ".. נדרתי הנדר לזכור הכל,
לזכור- ודבר לא לשכוח .. "
אוףףף איזה עצווווווב
😢
עצוב לי כלכך לראות אותך לבד.. בזמן שאני לא יכולה לגשת אליך
עצוב לי שיש לו מישהי אחרת
😢
עצוב יום השואה
ועצוב שיום הזיכרון מתקרב
עצוב שהוא רחוק
עצוב שהשני נעלם
עצוב שיש אנשים עצובים
עצוב שאנשים מוותרים על הדברים היפים שיש להם בחיים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*