" אלי מה קורה איתי עכשיו .. ?
לא טוב לי וקר לי ואני כה מאוכזב .
הלילות והימים הם כה ארוכים
ואף פעם לא נגמרים .. "
אם עצוב לי על משהו אז עצוווב לי עליו .
אבל ככה ? לא ממש עצובה .
זה בדיוק הנושא שמתאים לי היוםם !!
כל כך רעע לייייייייייייי..
QUOTE (hofit189 @ 16/04/2007) עצוב להיות חולה 😢
יפיפיה שלי תרגישי טוב!!
עצובה בשביל חופיתי שהיא חולה 😢
17/4 : הרגש היומי - פירגון
מפרגנת לכל האנשים פה שלמרות התקופות הקשות לא נשברים
מפרגנתת לאנשים פה כי הם תומכים ומדהימים!!!
וליי😊 כי היום השתפרתיי
QUOTE (limaori @ 16/04/2007) וליי😊 כי היום השתפרתיי
מפרגנת לך 😊
QUOTE (galush123 @ 16/04/2007) QUOTE (limaori @ 16/04/2007) וליי😊 כי היום השתפרתיי
מפרגנת לך 😊
מפרגנת לך..ולכל הפורום המדהים הזה..
על כל הפירגון כאן :]
מפרגנת לאבא על כל הכוח שלו
מפרגנת לאח שלי על כל מה שהוא עושה בצבא
מפרגנת לעידנו'ש המושלם שלי
מפרגנת למורנו'ש הילדה הכי מקסימה בעולם
מפרגנת לגלו'ש אהובתי לנצח
מפרגנת לנירו'ש&רונן&אושרי&גלעד&נהיר ועוד מלא כי את מדהימיםם
מפרגנת לכל האתר הזה כי אני אוהבת אותכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 וכי אתם מושלמים
ולא יהיו כמוכם לעולמיםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (טטווטטייתת @ 16/04/2007) QUOTE (galush123 @ 16/04/2007) QUOTE (limaori @ 16/04/2007) וליי😊 כי היום השתפרתיי
מפרגנת לך 😊
מפרגנת לך..ולכל הפורום המדהים הזה..
על כל הפירגון כאן :]
😊 😊
איזה כיף שיש את כל הפירגון הזה😊!!!
כל כך מעודד
מפרגנת לכולם על שאתם מקסימים!
מפרגנת לאח המדהים שלי והאכפתי
ולחבר האוהב 😊
QUOTE (apchi @ 17/04/2007) מפרגן לשביתה-בא לי בטוב
חחח מטורףף
מפרגנת לידיד הכי טוב בעולללללללםםםם
אוהבתותך בוב