ציפיה.. פחד להתאכזב.
גאה בעצמי, על זה שאני יודעת לעמוד על שלי.. על זה שאני לא נגררת, שאני יודעת לעמוד בפני לחץ.
ממ... אותי
החבר שלי
ואת החיילים!
מאוכזבת לפעמים מהמדינה הזאתי..
שלא מעניקה קצת יותר לחיילים שמתים למענה ..
😢
משניהם
ו..כמו שדניאלוש כתבה
מהמדינה
שלא משקיעה קצת כדי להחזיר אתה חיילים החטופים הביתה
אדישים למצב
לא מאמינה שהגעתי למצב הזה >
מאוכזבת ממנו כל כךך !!!
מאוכזבת מעצמי שאני לא מצליחה
מאוכזב מהיסטוריה נמאס לי כבר סעמקק אני רואה כבר נכשל בבגרות בעעעע
מאוכזב מהצבא שלא זיין כבר ת'ערבים והשמיד אותם
מאוכזב מאלוהים שהשאיר אותם חיים עוד בימי התנ"ך
קצת אכזבה אותי...
ומהממשלה זה כבר מעבר לאכזבה... כישלון!!!
מאוכזבת מעצמי ומחוסר הכבוד שאני בטוחה שהולך להיות בטקס לחללי צה"ל כמו כל שנה .
מאוכזבת ממי שהמציא את הלימודים חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*