מאה אחוז אין לי כוח😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
1000% אנשים כ"כ דבילים יש בעולם !
QUOTE (נאפי @ 27/09/2008) מאה אחוז אין לי כוח😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אבל אני יביא אותו מאיפשהו...
כי פשוט אין ברירה
100% הכל יהיה רגיל וימשיך כרגיל . הוא מאחור .
% 100 זה מדהים איך שזה לאט לאט משתנה .
🙄
% 100 אהאהאההאהאהאהאההאה 🙄
100% ואייי זה עושה לי כ"כ טוב ,
אין זה דבר מדהיייייייייייייייייייים [ ! ]
(:
% 100 זה לא נחוץץץץץץץץ ......
QUOTE (לילוווווש @ 27/09/2008) % 100 זה מדהים !
😊