% 100 כמה שאני אוהבת את הקושקוש הזה !!! 3>
100% יואוווווווווו
אני כ"כ צריכה אוותו - לראות אותו , לחבבק אותו .
% 100 שמחה מהולה בעצב ~ @
QUOTE (לילוווווש @ 28/09/2008) % 100 כמה שאני אוהבת את הקושקוש הזה !!! 3>
😛
% 100 למה ?!?!?!?!?!?!?!
% 100 מתגעגעת אליו .. שיבוא כבר .
QUOTE (LiNoRaZ @ 29/09/2008) QUOTE (לילוווווש @ 28/09/2008) % 100 כמה שאני אוהבת את הקושקוש הזה !!! 3>
😛
😁
הודעה ראשונה בפורום ..
השניה נפרדנו , שמונה חודשים וקצת .. 😢
60% מאוכזבת ופגועה ממנו
30% מאוכזבת מעצמי
10% רוצה למות
QUOTE (LiNoRaZ @ 01/10/2008) 100% טוב שנגממר D:
ברוך השם!