% 100 מבולבלת ...........
100% המזג אוויר הזה קצת מדכא אוותי #
% 100 זה נראה כתירוץ ....... 😢
% 100 שונאאאאת ת'חוררררף =\
QUOTE (נופ-נוף1 @ 27/09/2008) % 100 שונאאאאת ת'חוררררף =\
😢
QUOTE (koka15 @ 27/09/2008) 100% 😢
נמאאאאאאאס ליייייייייייייי
% 100 רק הלך ואני מתגעגעת 😢
% 100 יהיה לי קשה חודש שלם בלעדיו .