100% לא בא לי לראוווווווווווווווות [ ! ]
100% לא מבינה למה היא כל הזמן אומרת ועושה את זה!
היא לא רואה שזה מכאיב?😢
10000% אני כ"כ מתגעגעת!
% 100 התרגלנו לראות אחד את השני כלל יוווום =\
אמאאאאאאא
100% היה קלאסה .
כמה שתיתי:S
100000% אני לא מרגישה טווווווב :/
QUOTE (koka15 @ 22/09/2008) 100% נמאס לי מהמצב הזהה.
😠
QUOTE (נופ-נוף1 @ 25/09/2008) QUOTE (koka15 @ 22/09/2008) 100% נמאס לי מהמצב הזהה.
😠
😢
% 100 אני אצליח להשתנות ב"ה .
מאה אחוז עייפה מתה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
% 100 יהיה טווב (:
סופסוף קצת אופטימיות .. .
% 100 אתה מת מבחינתי !! שונאת אותך !!