QUOTE (karnusha_167 @ 17/09/2008) 100% קשה להילחם בדמעות...
ועוד יותר קשה להילחם בלב....
😢 😢 😢
100% נראה שזה סוופי באמת עכשיו .
אין דרך חזרה יותר \:
נראה לי שאני עדיין לא מבינה ומעכלת את זה @
1000% לא מבינה למה זה כ"כ משפיע עליי
למה מסםיקה מילה כדי לגרום לי לחייך או לבכות...
מה קורה לי?????
QUOTE (LiNoRaZ @ 18/09/2008) 100% הוא לא מבין אותי &
ולמה הוא מכאיב לי .
100% עדיף כבר למות
מאשר לסבול את כל הכאב הזה .
מאה אחוז לא מרגישה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (koka15 @ 18/09/2008) 100% אני לא רוצה לבחור .
😢
80 % שונאת
10 % עדין חשוב לי
10 % מתחילה לפתח רגשות למישהו אחר ..