QUOTE (LiNoRaZ @ 12/09/2008) 100% בעעעע \:
😊
% 100 שמחה שאני נאמנה לעצממי (:
% 100 התרגלתי לזה שהוא בבית איתי .. יהיה קשה כשילך \:
מאה אחוז עייפה
לא יודעת מה יש ליי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% היה כ"כ כיף עם קוקי שליי
10000000% למה הוא משקר לי ?
1000% אני כ"כ שונאת כשזה ככה...
מאה אחוז היא מרגיזההההההההההההההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
% 100
ממ - אא - וו - הה - בב - תת . . .
3333> .
QUOTE (karnusha_167 @ 15/09/2008) 1000% אני כ"כ שונאת כשזה ככה...
😢
100% קשה להילחם בדמעות...
ועוד יותר קשה להילחם בלב....
QUOTE (karnusha_167 @ 17/09/2008) 100% קשה להילחם בדמעות...
ועוד יותר קשה להילחם בלב....
😢