100% אוף זה מבאס אותי שהכל טוב, אבל זה לא נקבע כבר
100% אולי זה לא הכי טוב ?
אני לא יכולה אני לא מהינה למה זה כ"כ כואב אבל זה
100% שובר אותי
מאה אחוז מפחדת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% שוב אותה התחושה שכדאי להמשיך
ושאפשר להרים מבט
גם כששוקעת השמש גם כשמחשיך
זה שנינו יחד אני ואת
1000000% ידעתי שזה מה שזה יקרה!
כ"כ כואב לי