100000000% מאוווווכזבת !! 😢😢
% 90 רוצה להיות לבד .
% 10 קשה לי בלעדיו .
😢
QUOTE (נופ-נוף1 @ 11/09/2008) % 100 עייפווווות
כ"כ קששששששה @
% 100 אני הילדה הכי מטומטמת שיש !!!!!!!!!!! 😨
QUOTE (לילוווווש @ 11/09/2008) % 100 אני הילדה הכי מטומטמת שיש !!!!!!!!!!! 😨
כנ"ל =\
למה אני מאמינה לכל דבר למה ?
^ באמת ל = מ = ה ?! 😢
זה לוקח לי את כל הכוחות להמשיך , חלאס !
100% בבקשה שתתרחק ממני ממנו . מספיק הרסה לי תחיים הילדה הזאת .
% 100 עכשיו אני יראה לו מה זה ........
אווווווווווח מרגיז !
100% למרות כל הפאאאאאקים האלו אני לא אתבאס
100% כ"כ שמחה שהוא איתי ,
ממבין אותי תוומך בי @
אפפעם אני לא ימצא מישהו יותר טוב ממנו [ !!! # ]
- 5 -
😊
% 100 רוצה לחזוווור לתקופה של פעעעעם ,
בלי עבודות , מחויבויות ועוומס .
אאאאאוף :\
% 100 לא הייתי צריכה להגיד את זה ,
אווווווווווווווף \=