100000000% איכזבו אותתתי.
חרא אז למה שאני לא יאככזב ?
100% אני מרגישה מפגרת שאני מתייחסת ונגררת אחרי ילד קטן . 😢
% 100 שונננאאאאת אותתתההה ,
ילדה מסכנה באמאשללי .
100% אוהבת אותו ותמיד יאאאהב [ ;
% 100 אין לי כוח לצאאת היום \=
QUOTE (לילוווווש @ 19/09/2008) % 100 כואב 😢
😢
% 100 איזה מכה חטפתי בראש 😢
כואב ליייייייייייייייייייייייייייייייייייי .
% 100 סופ"ש חרא . 😢
100% כ"כ רע לי נפשית שזה הופך פיזית....
מה הטעם לצאת למלחמות לבד מול המטרות?
100%$
פתטיוווות.
חאלס חאלס חאלס.
הוא לא ואין לי ברירה אלא להשלים עם כך :|
QUOTE (-ליאלה- @ 20/09/2008) 100%$
פתטיוווות.
חאלס חאלס חאלס.
הוא לא ואין לי ברירה אלא להשלים עם כך :|
😢 😢 😢
% 100 אין חשק לשומדבר , זקוקה רק לשינה .