100% התייעפתי מהיום הזה @
100% מתי זה יסתיים ?!
כמה צלקות זה כל מה שנשאר,
כמה צלקות זה כל מה שנשאר
% 100 אוהבת אותו ,
% 100 כבר מתגעגעת ...
% 100 עייפה .
QUOTE (koka15 @ 24/08/2008) 100% מתי זה יסתיים ?!
כמה צלקות זה כל מה שנשאר,
כמה צלקות זה כל מה שנשאר
מתתתתתתתתתתתתתתתיייייייייייייייייייי ? 😠
1000% והינה היא התחילה אוף
חבל שלא נישארתי שם
מאה אחוז אוהבת אותו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% מתפוצצת מגעגועים .
טבריה \=
QUOTE (LiNoRaZ @ 25/08/2008) 100% מפחדת !
😢
1000000000000000%אני עייפההההההההההה
1000% שמחה שזה לא יותר גרוע ולא כמו שחשבתי שיהיה #