100% שמחה שסופסופ זה מתחיל (=
1000000%מזה בדיוק אני כ"כ מפחדת:S
100% רוצה לישון טוווווווווב @
100% ואייייייייי מצייייייייק =\
100% אין לי כווווווווח ,
וכוואאבת לי הבטטן @
100% זונה, כלבה, שונאת אותה
50% חווושששת |:
20% שמחחה @
30% מתגעגעת אלייייייייייייו *
QUOTE (LiNoRaZ @ 26/08/2008) 50% חווושששת |:
20% שמחחה @
30% מתגעגעת אלייייייייייייו *
😊
10000% היה כיייייייייייייפ (:
כמה חיכיתי לרגע הזה [ !!! ]