100% התאהבתי בישראל הנזזזזמה 😁
100% כמה אפשר להתגעגע לבנאדם ?!:\
QUOTE (koka15 @ 27/08/2008) 100% עייפה.
..........
100000% התאכזבתי=\
יהיה טוב
100000% תקופה מעצבנת מה זה הבילבול הזה
1000% מקוווה שיהיה טוב יותר מאתמול [:
בעזרת ה' #
QUOTE (LiNoRaZ @ 27/08/2008) 100% רע לי |:
😢
100% לא אוהבת שהפפווון שלוו מכוובה )=