100% אוף 😢
אני משתגעת מזה.
QUOTE (koka15 @ 28/08/2008) 100% אוף 😢
אני משתגעת מזה.
............
😢
100% מה יהיה עם הצוואר שלי .. , נמאס לי מזה .=\
100% מקווה שהיום יהיה יותר טוב מאתמול [:
בעזרת ה'
QUOTE (LiNoRaZ @ 28/08/2008) 100% מקווה שהיום יהיה יותר טוב מאתמול [:
בעזרת ה'
. . .
QUOTE (koka15 @ 28/08/2008) 100% אוף 😢
אני משתגעת מזה.
😢
100% שמחה שהלך לי טווב [:
100% מבואסת שהוא עדיין עצבני @
1000% מאווהבת בו כ"כ
3>
1000% כמה אכללתי 😛
פררה שכמווותי # חחח
100% אני משתגעת והלב כוווווואב לי =\
QUOTE (koka15 @ 28/08/2008) 100% אני משתגעת והלב כוווווואב לי =\
😢
100000%אין לי כוח ללכת..=\
100% למה קשה לי להשאיר אותו מאחחחחחחחחחור ולהמשיך !?
אבל הוא רודף אחריי :\
10000% לא מבינה למה זה חייב להיות מסובך כ"כ...
או שזו אני שהופכת את זה למסובך הרבה יותר ממה שזה=\