QUOTE (LiNoRaZ @ 24/08/2008) 1000% 😢
100% כואב
QUOTE (LiNoRaZ @ 24/08/2008) 100% צריכה אותו ( !! * )
😢 😢
1000000% אני מאוהבת בו . 😢
QUOTE (koka15 @ 24/08/2008) 1000000% אני מאוהבת בו . 😢
בטירווווווווווווף [ ! ]
100% אוף אני משתגעת מהגעגועים האלווווווווווווו .
100% שונאת אדישות ....( @#!!! )
שיזוווזו , בסווף לא יצא ממני כלום !
10000% לא בא לי שהיא תחזור , שתישאר בחו"ל .. היה שקט בלעדיה .
100% אין לי כווח כבר לזה .
כבר חווודש + אני רודפת אחריהם ומזכירה להם .
והם כן כן שבוע הבא כוסוומו |: