1111111110% חייבת לדבר איתו 😢
QUOTE (koka15 @ 24/08/2008) 1111111110% חייבת לדבר איתו 😢
[ !!!!!!!!!!!!!!!!! ]
😢
100000000% עייפה,מאוכזבת,כואבת
100% לא מאמינה שהם יודעים !
קשה לי לעככל את זה |:
אני מפחחדדדת @
אני לא יודעת מה יהיה .........................&
^^לינו אם זה מה שאני חושבת שזה אז תידעי ש...
אני100000000% גאה בך! צריך המון אומץ.. עדיף מאוחר מאשר אף פעם
ותיהי חזקה ואל תישברי אני כאן בשבילך!
את תעברי את זה כמו גדולה!החלק הקשה באמת מאחורייך.. אני גאה בך...
1000%לבד😢
100% אני לא יכולה לחיות יותר בבית הזה . 😊
QUOTE (koka15 @ 24/08/2008) 100% אני לא יכולה לחיות יותר בבית הזה . 😊
😢
1000% קרנווושה אני אוווהבת אוווווותך .
1000% יבוא היום , ואני לא יהיה פה .
אני לא יהיה יותר ,הם יחפשו אותי
100% בא לי להטביע את עצמיייייי
QUOTE (koka15 @ 24/08/2008) 100% בא לי להטביע את עצמיייייי
😢 😢 😢