40% שמחה שהוא לומד - כי זה חשוב
60% עצובה שאין לו מספיק זמן בשבילי
QUOTE (BROKEN-HEART @ 08/08/2008) 100% כואב לי..
😢
% 100 מתפוצץ לי הראש \:
= =
% 100 מעצצצצצצצצבן 😠
100% הולכת לחרוש על השיר הזה עד שאשנא אותו
1000% שונאת אווווווותן כ"כ .
אין על מי לסמוך כבר .....|:
1000000% אווהבת אוווווותו # 3>
1000% צריכה את קרן ומור .
😛
1000% לא מבינה למה קשה לי להאמין
למה אני בטוחה שהכל שקרים😢
1000%אוף😢
-------------------
ולינו אני פה בשבילך תמיד תיזכרי לכל דבר!
את יכולה לסמוך עליי... אני מקווה שאת יודעת
100% אני לא מאמינה שזה נגמר 😊
% 100 - מאוכזבת ..................... מעצמי , כרגיל :\
70% מאושרת מהשבועיים האחרונות
30% בבאסה מזה שאני אהיה ביום האהבה לבד כי הוא סוגר=/
% 100 יוםםםםםם חדדדשששש וטווובבב :]]
1000% בא לי לדבר איתו כבר ..... \:
100% אני חייבת לעשות את זה!
1000% איזה כיייייייייייייפ (:
אני מזה שמחה @