90% מאוהבת
10% מפחדת להפגע .
QUOTE (mayalo2 @ 07/08/2008) 90% מאוהבת
10% מפחדת להפגע .
😢
ואצלי זה הפוך!=\\
99%מפחדת להפגע/לפגוע!!!
1% אוהבת? יופי אפילו על האחוז המסכן הזה אני לא סגורה
טוב אז :
70% אוהבת שהחבר מקנא
30% מקנאה בעצמי
100% נמאס לי באמת שנמאס ..
שותקת שותקת אבל דיייייייייייייייי
QUOTE (karnusha_167 @ 07/08/2008) 100% רוצה חופש מהכל!!!
כנ"ל .
30% רעבה
70% מעדיפה לא לאכול :/ זה משמין .
1000000000% בא לי לצעוק , להוציא את זה.
QUOTE (karnusha_167 @ 07/08/2008) 100% רוצה חופש מהכל!!!
[ !!!!!!!!!!!!! ]
1000% צריכה שיבוווא מהר ...