% 100 מתגעגעת אלייה ......................... 😢
אם היא רק הייתה פה .....
מאה אחוז היה כיף
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
1000% איייזה עצבייייייייייים [ !! ]
100% יום אחד אני אברח מכאן בלי שהם ישימו לב . \:
100% לא יודעת כבר מה לעשווות ....
QUOTE (koka15 @ 07/08/2008) 100% שונאת אותם !
רוצה לברוח מפה ..
100% אין לי כווווווווווווח &
QUOTE (LiNoRaZ @ 07/08/2008) 100% לא יודעת כבר מה לעשווות ....
😢
% 100 יש לי את החבר הכי מדהים בעולםםםםםםם !
1000% מחכה כ"כ לערב .... (:
% 100 לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה .
מאושרת . [ 555 ] # ~ 😛