10000% נמאאאס לי כבר . . .
QUOTE (LiNoRaZ @ 06/08/2008) 10000% נמאאאס לי כבר . . .
גם לי 😢
לינורי יהיה בסדר, אוהבת אותך כ"כ .
^^^
תודה יפפה שלי ,
אוהבת אותך מלללא 33>
____
100% הוא כ"כ מעצבן אותי.
מאה אחוז אוהבת אותו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 06/08/2008) מאה אחוז אוהבת אותו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאוד !
100% לא מבינה איך הגעתי למצב הזה =\
100% שונאת את הדברים האללה .
QUOTE (שירוווווווש @ 06/08/2008) 100% לא מבינה איך הגעתי למצב הזה =\
:[
100000000000%
מתה לראוווווות אוותו כבר ...
((:
% 100 אני כ"כ רוצה את זה .
% 100 הולך להיות לילה מושלללללם .