^^^
ברייי - בטח שיהיה בסדר בוובה .
אם את צריכה משהו - אני פפפה * ( ;
אווהבת אוווווווווווותך כ"כ .
----
100000% אין לי חששק לכללום .
100% אוהבת אותך לינוווווורי .
1000% אווהבת אוותך יוותר ברייי 😛
100% אולי זה ישפר לי תמצברוח ואתה תעלם מהמחשבות שלי :|
1000%
בהללללללללללם .
רק עכשיו הווא יצא ?!
מה הוא רציני :\\
שיואוווווווו
% 100 לא מרגישה כ"כ טוב . 😊
1000% לחווווווצה !
יאאלה שיבוא כבר . . .
זה מתעכב כבר יותר מידי זממן *
QUOTE (לילוווווש @ 07/08/2008) % 100 לא מרגישה כ"כ טוב . 😊
😢
100% היה לי כייייייייייפ 😁
^ שמחה שהיה לך כייף מאמי , אוהבת אותך3>
100000% מקווה לראות אותו היום , רק הוא ישפר לי את ההרגשה\:
^
תוודה נשמה , מאווהבת בך !
---
1000% לא מבינה אנשים שחיים בתוך בועעה ,
בתוך עצמם , ולא רוצים לשנות את זה #
% 100 מרגיש מוזר \:
אני מקווה שאני טועה . 😊
100% אני מקווה לראות אותו , אוףףףףף .