60% מתגעגעת אליו
40% מתגעגעת לעצמי.
QUOTE (einavush @ 10/08/2008) 100% מבולבלת 😊
😢
40% - מאמינה שנהיה ביחד עוד המווווון זמן
60% - לוקחת את הכל בפרופורציה .
100000% מבולבלת בטירוףף!!
מאה אחוז אוהבת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (einavush @ 10/08/2008) 100% מבולבלת 😊
😨
1000% בשוווק שעשיתי את זה .....\\:
1000% שמחה שהם באיים #
(:
QUOTE (koka15 @ 11/08/2008) 100% שיניח לי=\
😢
100% אני יעקוווווף אווותם 😛
חהחהחחהחהחהחה