מאה אחוז שמחה שעברתי את הבגרות
בעל פה בערבית יאיאיאי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% לא מבינה ..
100000000000% מבסוטה עד השמיים ! - 5 - 😁
100% מתפוצץ לי הראש !!! 😨
100% כ"כ מאוכזבת פגועה 😢😢
ברו'ש מה קרה יפתי !? ^
100% נו כבררררררר .. 😊
100%אין לי כוח אליה=\\הינה היא התחילה שוב
QUOTE (לילוווווש @ 18/05/2008) ברו'ש מה קרה יפתי !? ^
100% נו כבררררררר .. 😊
הכל כ"כ חרא היום אבל כ"כ 😢
אין לי כוח 😢😢
אני לא מאמינה....... כמה שקל ליפול .......
100% בא לי לבכות .. וכמה שרע לי ונמאס לי להמשיך ולנסות !\: