1000% היה כ"כ נדיר איתתתתתתתו אני מתה עליו .
1000000000000000000% אני עייפה אש
100% לא רוצה להתאכזב שוווב
50% מבולבלת..
50% מתגעגעת אליו !
😊
100% יום שישי היה מדהים (:
100% הוא מטומטם ,
100% זה לא הוגן שנעם לא זכה !
^^^איתך!!!
זה לא פר!
100% רוצה אבל כלום לא זז!!!
אווף שיקרה כבר משהו
100% מחכה ומצפה למשו ..
אבל לעזאזל,
גודל הציפיה כגודל האכזבה.
100% אין לי כווח אלייו
כל דבר מעצבן אותי ומגעיל אוותי
QUOTE (-dolly- @ 17/05/2008) 100% מחכה ומצפה למשו ..
אבל לעזאזל,
גודל הציפיה כגודל האכזבה.
בדיוק😢
ועוד
100%לא יודעת מה אני בדיוק רוצה שיקרה אבל שיקרה כבר משהו....
אני לא יכולה ככה..!
100% אין לי כווח לדבר איתו אפילו