100% קששה לי להתמודד עם כ"כ הרבה דברים
100% אוווף כלום לא זז...שיום שלישי כבר יגיע ואני מקווה לשמוע מה שאני רוצה!
100% אתה כזה ילד חרא ......
פוזאיסט מסריח
100% מאוכזבת ממך !!!!!!!! 😢
100% אתה כזה ילד חרא. ..
1000% דבירוש אני אוהבת אותך
100% אתה פשוט דפווווווק !!
וחופפפפפפפפפפפר :\
100% לא יכול יותר קשה לי מאוד קשה
לי כבר 18 יום ומיום ליום יותר קשה 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
100% היה טוב סופסוף , חבל שנגמר .