QUOTE (koka15 @ 18/05/2008) QUOTE (לילוווווש @ 18/05/2008) ברו'ש מה קרה יפתי !? ^
100% נו כבררררררר .. 😊
הכל כ"כ חרא היום אבל כ"כ 😢
אין לי כוח 😢😢
אני לא מאמינה....... כמה שקל ליפול .......
בר מאמי...
תמיד קל ליפול..
החוכמה איך אוספים כוחות ועולים...
אל תישברי מאמי...תיהי חזקה!
אני כאן בשבילך..
אז תרימי ת'ראש ותעלי אל תישברי!
אוהבת!
------
100% הלוואי והייתי אמיצה!
QUOTE (karnusha_167 @ 18/05/2008) QUOTE (koka15 @ 18/05/2008) QUOTE (לילוווווש @ 18/05/2008) ברו'ש מה קרה יפתי !? ^
100% נו כבררררררר .. 😊
הכל כ"כ חרא היום אבל כ"כ 😢
אין לי כוח 😢😢
אני לא מאמינה....... כמה שקל ליפול .......
בר מאמי...
תמיד קל ליפול..
החוכמה איך אוספים כוחות ועולים...
אל תישברי מאמי...תיהי חזקה!
אני כאן בשבילך..
אז תרימי ת'ראש ותעלי אל תישברי!
אוהבת!
------
100% הלוואי והייתי אמיצה!
אין לי כוח להתמודד עם כלום כבר :|
תודה יפה שלי אוהבת אותך !!!
100% מתי אני אלמד לא להאמין לאנשים ?
^^Tני מבינה אותך כ"כ אבל תיהי חזקה ואל תישברי!!
את יכולה!שנינו יודעות שאת יכולה...
דברי איתי אם בא לך...
------
100%אוווווווף!
QUOTE (karnusha_167 @ 18/05/2008) ^^Tני מבינה אותך כ"כ אבל תיהי חזקה ואל תישברי!!
את יכולה!שנינו יודעות שאת יכולה...
דברי איתי אם בא לך...
------
100%אוווווווף!
חחח זה דיי דפוק להגיד תמיד אני יכולה יכולה בזמן שאני יודעת שאני לא מצליחה ]:
ושוב נופלת .
^ בר אני כ"כ מבינה אותך ..
ותאמיני לי מניסיון .. אבל כמו שקרן אמרה
החוכמה היא לאסוף כוחות ולעלות ..
גם אם טיפה קשה ..
ואני יודעת מה זה לא להאמין לאנשים ..
אבל אלה החיים ממי , בכל עליה יש ירידה .
ואני תמיד פה לכל דבר - אוהבת אותך !!
100% זה מרגיז !!! 😠
^ יהיה בסדר מתישהו כך אומרים תמיד . 😢
כן יהיה בסדר ^
גם אני אומרת את זה ..
אבל מ - ת - י !?
^ רק אלוהים יודע ]:
נמאס לי לבכות נמאס ..........
100% נמאס לי כבר מהמילים שלך !!!!
רצית לפגוע בי ולהרוס אותי - אז הצלחת !!! כל הכבוד פשוט . 😢
100% נמאס כבר...
איך אני תמיד מנסה לעזור ועושה ההפך???
יופי ממש חסר לי,אני לא מרגישה מספיק רע
100% רוצה להאמיין שיהיה טוב היוום