100% מה יהיה איתנוווווו מה ? 😨
100% אני כ"כ מחכה לערב ..
100% שונאת את התקופות האלה .. 😢
^^ די שיגמרו כבר ..............
😨
100% כ"כ רוצה שהזמן ישאר ככה .
QUOTE (לילוווווש @ 22/04/2008) ^^ קרנוש לוב יו 3> 😊
^איזו מדהימה... אוהבת אותך גם!
===============
100% רוצה לצאת
^^ את יותר מדהימה 😊
100% מתפוצץ לי הראאאאאאאאאש ! 😠
100% נמאס לי...
אני רוצה לצעוק,לספר,להודות להיות אמיצה לא לשים על העולם..
ולהיות מאושרת..
נמאס לי לברוח להסתתרולשקר:'(