מאה אחוז בוקר טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאה אחוז לא מבינה מה נסגר בכלל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100000% הווווווווא חרא . 😢
100% אני שונאת אותךךךךךךךךךךך [מעצבים😢 ]
100% אוף נמאס לי להתגעגע אליו כבר , נמאס.
100% כשאני איתו הוא אחר ושאנחנו עם כולם הוא אחר
נמאס לי מזה נמאס.
😊
100% פשוט אני לא עומדת בלחץ הזה בא לי להתפרק ולפרוץ בבכיייייייי 😢 😢
^^אז תבכי...תיהי חזקה מאמי אני פה בשבילך...
-----------------------------------
חחחחח 100% שקופה...
והם..
100% עיוורים!
QUOTE (karnusha_167 @ 22/04/2008) ^^אז תבכי...תיהי חזקה מאמי אני פה בשבילך...
-----------------------------------
חחחחח 100% שקופה...
והם..
100% עיוורים!
אני רוצה כ"כ ..
תודה בובי .
אוהבת אותך מלא Q
וכנ"ל לגבייך ..