^^תרגישי טוב...
100% כואב=\\\\איה
80 אחוז לא אכפת לי כבר,אדישה
20 אחוז רוצה שיגיע כבר מחר
50% הרגשה מגעילה ביותר!
50% בא לי לישון כ"כ לא העירו אותי? =\ כוסאמק
מאה אחוז לא יודעת כבר מה אני רוצה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
1000% היה כ"כ מושלם איתווווווווו ..
100% בוקר טוווווווווווווב 😊 😊 😊
50% רוצה לספר
50% רוצה להעלם...
😢 😢 😢
100% ריקה !! פשוט ריקה,
חלולה .
אין בי עוד כלום . |: